خبر فوری

 
 
حمله به سربازان ارتش پاکستان در ایستگاه قطار شهر کراچی توسط ارتش انقلابی سند
کد خبر :1705133280

16:54 1402/10/02


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, ارتش پاکستان, ایالت پنجاب, ایالت سند, بمبگذاری, پذیرش مسئولیت حمله, سخنگوی ارتش انقلابی سندهو دیش, سودهو سندی, قطار, کراچی,

ارتش انقلابی سند (SRA) افسران و سربازان ارتش پاکستان را در ایستگاه قطار کینت شهر کراچی ایالت سند، مورد هدف قرار داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز | ارتش انقلابی سند (SRA) افسران و سربازان ارتش پاکستان را در ایستگاه قطار کینت شهر کراچی ایالت سند، مورد هدف قرار داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سودهو سندی سخنگوی ارتش انقلابی سند (SRA) طی انتشار بیانیه ای اعلام کرد: شبه نظامیان ارتش انقلابی سند طی عملیات بمبگذاری، واگن 5 قطار عوامی ایکسپریس پنجاب به کراچی جایی که افسران و سربازان ارتش پاکستان در آن سوار بودند، را در ایستگاه کینت کراچی در حالی که خواستند از قطار پیاده شوند، مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: ارتش پنجاب 1 میلیون و 300 هزار جریب زمین در ایالت سند را به نام کشاورزی شرکتی تصرف و کشاورزان سندی را قتل عام می کند و فعالان ملی گرای سندی را می رباید و آنها را در درگیری و عملیات های ساختگی به قتل می رساند.

سودهو سندی خاطر نشان کرد: SRA به همه مهاجران و سرمایه داران خارجی از جمله پنجابی ها هشدار می دهد که از دست اندازی و غارت زمین ها، خط ساحلی و منابع ایالت سند خودداری کنند.

وی در پایان اذعان داشت: ارتش انقلابی سند عملیات های خود علیه ارتش پاکستان را تا آزادی کامل سرزمین سند ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1