خبر فوری

 
 
رایزنی نخست موقت پاکستان با مدیر عامل صندوق بین المللی پول در نیویورک
کد خبر :1702972624

13:31 1402/06/30


برچسب ها : اقتصاد, انوار الحق کاکر, پاکستان و صندوق بین المللی پول, روابط دوجانبه, مدیرعامل صندوق بین المللی پول, نخست وزیر پاکستان, نیویورک,

انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان با خانم کریستالینا جورجیوا مدیرعامل صندوق بین المللی پول IMF در نیویورک دیدار کرد.


نیویورک: به گزارش راز نیوز| انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان در حاشیه هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با خانم کریستالینا جورجیوا مدیرعامل صندوق بین المللی پول IMF دیدار کرد.

صفحه نخست وزیر پاکستان در بستر ایکس این دیدار را سازنده توصیف کرد و نوشت: در این دیدار بر عزم دوجانبه جهت گسترش ثبات و توسعه اقتصاد پاکستان تاکید شد. 

نخست‌وزیر موقت، از صندوق بین‌المللی پول برای تصویب موافقتنامه سه میلیارد دلاری کمک مالی کوتاه‌مدت صندوق بین‌المللی پول برای حمایت از اقتصاد پاکستان تشکر کرد و گفت: به اقشار ضعیف جامعه توجه زیادی شده است.

وی ضمن آگاه سازی مدیرعامل صندوق بین المللی پول از اقدامات مختلف دولت پاکستان برای احیا و ثبات اقتصاد این کشور، تاکید کرد که هدف از این اقدامات فراهم کردن بستری با ثبات و مساعد برای توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری پایدار است.

کریستالینا جورجیوا در اظهارات خود از تلاش های هماهنگ پاکستان برای اجرای سیاست ها و اصلاحات برای احیای اقتصاد قدردانی کرد و اطمینان داد که صندوق بین المللی پول متعهد به ادامه همکاری با پاکستان است.

ارسال نظر

 
1