خبر فوری

 
 
کشته شدن سه نظامی پاکستانی در دو حمله جداگانه در شهرستان آواران
کد خبر :1700115584

14:01 1402/11/09


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

در دو حمله جداگانه تجزیه طلبان جبهه آزادی بخش بلوچستان به ارتش پاکستان در شهرستان آواران ایالت بلوچستان 3 نظامی پاکستانی کشته شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در دو حمله جداگانه تجزیه طلبان جبهه آزادی بخش بلوچستان به ارتش پاکستان در شهرستان آواران ایالت بلوچستان 3 نظامی پاکستانی کشته شدند.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما روز یکشنبه مورخه 28 ژانویه(8 بهمن) دو حمله علیه نیروهای ارتش پاکستان در مناطق لباچ و کولواه شهرستان آواران انجام دادند که منجر به کشته شدن سه نظامی و زخمی شدن 3 تن دیگر گردید.

وی در تشریح جزئیات این حملات افزود: فدائیان بلوچ ما ساعت 6:15 شامگاه روز یکشنبه پاسگاه کور دات ارتش پاکستان واقع در منطقه لباچ شهرستان آواران را به وسیله سلاح‌های سنگین هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن یک نظامی پاکستانی کشته و دو نفر مجروح شدند.

وی تصریح کرد: هم‌زمان فدائیان بلوچ با استفاده از اسلحه تک تیرانداز، مسلسل ال ام جی و دیگر سلاح‌های سنگین اردوگاه نظامی واقع در منطقه قیچی در بخش کولواه شهرستان آواران را نشانه گرفتند که کشته شدن دو نظامی و زخمی شدن یک تن دیگر را به همراه داشت، این حمله خسارات مالی نیز به ارتش اشغالگر وارد آورد.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان این بیانیه اظهار داشت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حملات را بر عهده می‌گیرد. ما یک بار دیگر از مردم درخواست می‌کنیم از مشارکت در انتخابات حاکمیت اشغالگر پاکستان خودداری نمایند. علاوه بر نیروهای دشمن تمامی عناصر وابسته به آنها همواره در تیررس اهداف فدائیان بلوچ ما قرار خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1