خبر فوری

 
 
تسلیم شدن سرکرده گروه تجزیه طلب ارتش ملی گرای بلوچ در مقابل نهادهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1699591261

18:03 1402/09/29


برچسب ها : BNA, ارتش پاکستان, ارتش ملی گرای بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, وزیر اطلاع رسانی و رسانه,

سرکرده گروه تجزیه طلب بلوچ موسوم به ارتش ملی گرای بلوچ به همراه هفتاد تن از اعضای این گروه در مقابل نهادهای امنیتی پاکستان تسلیم شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرکرده گروه تجزیه طلب بلوچ موسوم به ارتش ملی گرای بلوچ به همراه هفتاد تن از اعضای این گروه در مقابل نهادهای امنیتی پاکستان تسلیم شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرفراز بنگلزئی ملفب به مرید بلوچ سرکرده ارتش ملی گرای بلوچ(BNA) روز گذشته در نشست مشترک مطبوعاتی به همراه جان اچکزئی وزیر اطلاع رسانی دولت محلی ایالت بلوچستان گفت: من برائت خود را از ارتش ملی گرای بلوچ اعلام می کنم.

وی با بیان اینکه من کارمند سازمان غذای بلوچستان بودم افزود: من از تمامی امکانات همچون خانه، ماشین و غیره بهره مند بودم اما در سال 2009 فریب برخی از افراد را خوردم.

وی گفت: من به بهانه قومیت کارهای مختلفی را انجام دادم، اما پس از مشاهده عیاشی های افراد به اصطلاح رهبر متوجه شدم که این افراد دشمنان کشور هستند.

وی با اشاره به قتل 155 شهروند بی گناه در سال 2014 میلادی خاطرنشان کرد: با پشتوانه مالی هند در حال قتل افراد خود هستیم، گروه های ممنوعه(گروه های آزادی خواه بلوچ) برای پیشبرد اهداف خود از زنان استفاده می کنند.

در بخش دیگری از این نشست مطبوعاتی جان اچکزئی وزیر اطلاع رسانه دولت محلی بلوچستان طی سخنانی افزود: نخست وزیر موقت و فرمانده ارتش به صورت شبانه روزی در این زمینه تلاش کردند، گلزار امام شنبه زئی مسیر لازم برای مذاکرات را هموار ساخت و ما به توافق رسیدیم که مسئله بلوچ های ناراحت را حل و فصل کنیم.

ارسال نظر

 
1