خبر فوری

 
دیدار کمیساریای عالی مالزی با اسد مجید خان معاون وزارت خارجه پاکستان
کد خبر :1699134194

14:57 1402/01/30


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و مالزی, دکتر اسد مجید خان, معاون وزیر امور خارجه پاکستان, وزارت امور خارجه پاکستان, کمیساریای عالی مالزی,

کمیساریای عالی مالزی در اسلام آباد و معاون وزارت خارجه پاکستان روز سه شنبه در دیدار با یکدیگر به بررسی ابعاد مختلف روابط دوجانبه پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کمیساریای عالی مالزی در اسلام آباد و معاون وزارت خارجه پاکستان روز سه شنبه در دیدار با یکدیگر به بررسی ابعاد مختلف روابط دوجانبه پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد ازهر مازلان کمیساریای عالی مالزی در اسلام‌آباد روز سه شنبه با حضور در دفتر وزارت خارجه پاکستان با دکتر اسد مجید خان معاون وزارت خارجه این کشور دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار درباره مناسبات دوستانه میان اسلام آباد و کوالالامپور و سطح همکاری‌های موجود میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر اسد مجید خان در این دیدار از تلاش‌های کمیساریای عالی مالزی در جهت تقویت بیش از پیش روابط برادرانه و دوستانه میان پاکستان و مالزی تمجید نمود.

مقامات دو کشور در این دیدار نسبت به ارتقای همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های گوناگون به ویژه در زمینه تجارت و سرمایه گذاری، ترویج گردشگری و افزایش مراودات میان دو کشور توافق نمودند.

ارسال نظر

 
1