خبر فوری

 
 
پنج کشته و زخمی در حمله تحریک طالبان پاکستان به مأموران حفاظت از تیم فلج اطفال
کد خبر :1689340488

13:09 1402/10/20


برچسب ها : بنون, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, پلیس خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, حمله تروریستی, دستیار بازرس پلیس, فلج اطفال, محمد خراسانی,

در اثر حمله تروریستی به مأموران حفاظت از تیم فلج اطفال در شهرستان بنون ایالت خیبر پختون خوا 2 نیروی پلیس کشته شده و 3 تن دیگر نیز مجروح شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در اثر حمله تروریستی به مأموران حفاظت از تیم فلج اطفال در شهرستان بنون ایالت خیبر پختون خوا 2 نیروی پلیس کشته شده و 3 تن دیگر نیز مجروح شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، کادر سیار پزشکی در حال خوراندن قطره فلج اطفال در منطقه میریان شهرستان بنون ایالت خیبر پختون خوا به همراه 2 مأمور حفاظتی پلیس بود که پس از رسیدن به نزدیکی تیری رام دو تن از عناصر تروریستی اقدام به تیراندازی به سوی تیم پزشکی و مأموران پلیس نمودند که در نتیجه آن دو مأمور پلیس مذکور دچار جراحت شدند.

دو پلیس نامبرده بلافاصله به بیمارستان مرکزی شهرستان بنون منتقل شدند؛ اما به علت شدت جراحات وارده جان باختند.

اسامی این دو فرد دستیار بازرس پلیس(ASI) فیاض الدین خان و پاسبان اسکندر اعلام شده است.

به گفته پلیس یکی از مهاجمان در نتیجه تیراندازی متقابل مجروح شد که در منطقه پنهان شده است، عملیات جستجوی برای دستگیری مهاجم زخمی این حمله آغاز گردید و پس از نزدیک به 6 ساعت و نیم عملیات جستجو، تروریست نامبرده که در داخل یک خانه پنهان شده بود به هلاکت رسید.

از سوی دیگر محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان طی بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

وی در این بیانیه مدعی شده است در این عملیات علاوه بر دستیار بازرس پلیس سه تن دیگر نیز به هلاکت رسیده و 3 نفر نیز مجروح شده اند.

محمد خراسانی همچنین از هلاکت دو تن از عناصر خود به نام‌های عبدالوهاب ملقب به فاروق و هارون ملقب به جعفر خبر داد و گفت: دیگر مجاهدان ما توانستند با موفقیت از منطقه متواری شوند.

ارسال نظر

 
1