خبر فوری

 

نیویورک: به گزارش راز نیوز | پاکستان و سنت کیتس و نویس روابط دیپلماتیک رسمی خود را آغاز نمودند.

بر اساس جرئیات، منیر اکرم نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل متحد و خانم دکتر موتریس ویلیامز همتای وی طی مراسمی در نیویورک، بیانیه مشترکی را برای برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور امضا کردند.

منیر اکرم در این مراسم گفت: برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور راه های همکاری در بسیاری از زمینه­ها از جمله مالی، تجاری، سرمایه گذاری و فناوری اطلاعات را باز می­کند.

نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل متحد افزود: آغاز روابط دیپلماتیک میان پاکستان و سنت کیتس و نویس برای نمایندگان دو کشور فرصتی فراهم می­آورد تا در مجامع مختلف، گفتگوهای سازنده­ای داشته باشند و از تجربیات یکدیگر بهره مند شوند.

وی در ادامه بیان کرد که مشتاقانه منتظر یک همکاری مجدد با ماموریت دائم سنت کیتس و نویس در زمینه های مورد علاقه مشترک در مجامع دوجانبه و چندجانبه است.

به همین مناسبت، خانم دکتر موتریس ویلیامز نماینده دائم سنت کیتس و نویس در سازمان ملل متحد گفت: با اینکه هر دو کشور در فاصله بسیار زیادی از یکدیگر قرار دارند، نسبت به یکدیگر از احساس احترام متقابل و حسن نیت برخوردارند.

وی در پایان این مراسم اظهار داشت: برقراری رسمی روابط دیپلماتیک بین پاکستان و سنت کیتس و نویس منجر به همکاری در زمینه های مختلف به ویژه تجارت، گردشگری و آموزش خواهد شد.

سنت کیتس و نویس کشوری است جزیره‌ای در دریای کارائیب، غرب آنتیگوا و باربودا و شرق جزایر ویرجین آمریکا و حکومت آن پادشاهی و زبان رسمی آن انگلیسی می باشد.

ارسال نظر

 
1