خبر فوری

 
هلاکت دو عنصر تروریستی به دست نیروهای امنیتی پاکستان در قلات بلوچستان
کد خبر :1688618968

19:38 1403/06/17


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, ایالت بلوچستان, شهرستان قلات, عناصر تروریستی, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت, هلاکت تروریست ها, کشف اسلحه, کشف سلاح و مهمات,

برخلاف گزارش منابع بلوچ که افراد کشته شده را مفقودین به دست نیروهای امنیتی معرفی می کنند، ارتش پاکستان اظهار کرد که طی عملیاتی در شهرستان قلات ایالت بلوچستان، 2 عنصر تروریستی را به هلاکت رسانده است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | نیروهای امنیتی پاکستان طی عملیاتی در شهرستان قلات ایالت بلوچستان، 2 عنصر تروریستی را به هلاکت رساندند.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، سربازان ارتش پاکستان بامداد 17 شهریور (7 سپتامبر) به محض اطلاع از وجود عناصر تروریستی در شهرستان قلات ایالت بلوچستان، عملیات پاکسازی را آغاز نمودند.

در این عملیات میان نیروهای امنیتی و عناصر تروریستی تبادل آتش صورت گرفت که در نهایت 2 عنصر ترویستی به درک واصل شدند.

از تروریست های به هلاکت رسیده مقادیر قابل توجهی اسلحه، مهمات و مواد منفجره کشف و ضبط شد.

روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد: این اشرار در حملات متعدد علیه نیروهای امنیتی پاکستان و شهروندان غیرنظامی دست داشتند.

تکمیلی: 

این درحالی است که به گفته منابع بلوچ، دو فردی که ارتش پاکستان مدعی است آنها را طی عملیاتی به هلاکت رسانده است، امروز پس از ربایش اجباری به قتل رسیده اند.

منابع بلوچ به نقل از خانواده دو فرد کشته شده به دست ارتش پاکستان، اظهار کردند که دو برادر به نام های اسماعیل و حبیب الله فرزندان عبدالنبی امروز توسط ارتش پاکستان طی اقدامی غیرقانونی بازداشت و مفقود شدند و پس از گذشت چند ساعت ارتش آنها را به عنوان تروریست های به هلاکت رسیده طی عملیاتی در قلات معرفی کرد.

خانواده این دو فرد می گویند که اسماعیل و حبیب الله کارگر بودند .

ارسال نظر

 
1