خبر فوری

 
دیدار عمران خان با وزیر ارشد خیبرپختونخوا: دستور به همکاری با نهادهای نظامی و دیدار با مقامات سیاسی
کد خبر :1687569804

09:10 1402/12/28


برچسب ها : PTI, حزب تحریک انصاف پاکستان, علی امین خان گنداپور, عمران خان, وزیر ارشد ایالت خیبر پختون خوا,

عمران خان بنیانگذار حزب تحریک انصاف در دیدار با وزیر ارشد ایالت خیبرپختونخوا به وی دستور داد تا ضمن ادامه دادن به دیدار و گفتگوها برای دستیابی به حقوق ایالتی، با نهادهای امنیتی نیز همکاری لازم را داشته باشد...


پیشاور: به گزارش راز نیوز| عمران خان نخست وزیر سابق و بنیانگذار حزب تحریک انصاف PTI پاکستان در دیدار با علی امین گنداپور وزیر ارشد ایالت خیبرپختونخوا دستور داد تا برای دستیابی به حقوق ایالتی گفتگو ها و جلسات را در تمام پلتفرم های فدرال از جمله شورای ویژه تسهیل سرمایه گذاری SIFC ادامه دهد و با نهادهای نظامی همکاری داشته باشد.

وکیل دکتر محمد علی سیف مشاور وزیر ایالت خیبرپختونخوا در گفتگو با اصحاب رسانه اظهار داشت که علی امین گنداپور روز شنبه (26 اسفند) با عمران خان در زندان ادیالا دیدار کرد که در این نشست پیرامون امور مهم سیاسی رایزنی صورت گرفت.

وی گفت: وزیر ارشد خیبرپختونخوا از عمران خان دستوراتی را در مورد امور مهم سیاسی دریافت کرد. در طول دیدار، همچنین در مورد اسامی نامزدهای ایالت خیبرپختوخوا برای انتخابات مجلس سنا که مورخه 2 آوریل میلادی برگزار می شود هم صحبت شد.

به گفته وکیل محمد علی سیف، علی امین گنداپور، عمران خان را به طور کامل در جریان دیدار با محمد شهباز شریف نخست وزیر کشور قرار داد، بنیانگذار حزب تحریک انصاف به وزیر ارشد خیبرپختونخوا دستور داد تا به تلاش های خود برای حقوق ایالتی ادامه دهد. وزیر ارشد همچنین در مورد نشست آتی SIFC مشورت کرد، که در این بین موسس PTI به وزیر ارشد دستور داد تا گفتگو را در مورد SIFC و دیگر پلتفرم های فدرال برای حقوق ایالتی ادامه دهد.

محمد علی سیف تصریح داشت که همچنین در مورد تحولات امنیتی ایالت هم صحبت شد، بنیانگذار تحریک انصاف نسبت به حمله تروریستی در وزیرستان شمالی ابراز تاسف کرد و دستور داد تا وزیر ارشد برای بهبودی اوضاع امنیتی در ایالت خیبرپختونخوا، هرگونه تدابیر لازم را اجرایی کند. عمران خان به وزیر ارشد دستور داد تا به همکاری با آژانس های امنیتی در امور امنیتی ادامه دهد.

ارسال نظر

 
1