خبر فوری

 
 
دیدار رئیس کمیته بین‌المللی نجات با اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان
کد خبر :1686520318

12:33 1402/01/25


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و کمیته بین المللی نجات, رئیس کمیته بین‌المللی نجات, سیل زدگان, محمد اسحاق دار, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

دیوید میلیبند رئیس کمیته بین‌المللی نجات که در صدر هیئت عالی رتبه در پاکستان حضور دارد در ادامه دیدار با مقامات عالی رتبه این کشور روز پنجشنبه با سناتور محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری و درآمدهای پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دیوید میلیبند رئیس کمیته بین‌المللی نجات که در صدر هیئت عالی رتبه در پاکستان حضور دارد در ادامه دیدار با مقامات عالی رتبه این کشور روز پنجشنبه با سناتور محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری و درآمدهای پاکستان دیدار نمود.

بر اساس جزئیات اعلام شده، سناتور محمد اسحاق دار در این دیدار ضمن خوشامدگویی به رئیس کمیته بین‌المللی نجات وی را از خسارات به بار آمده در نتیجه سیل ویرانگر سال گذشته در پاکستان و وضعیت کلی سیاسی و اقتصادی کشور آگاه ساخت.

وی همچنین گزارشی از برنامه و رویکردهای عملی دولت حاکم در خصوص کمک اقتصادی به سیل زدگان و بازسازی نقاط آسیب دیده را به رئیس کمیته بین‌المللی نجات ارائه داد و گفت: اقدامات مربوط به بازسازی و احیای مناطق آسیب دیده پیش از این آغاز شده است.

در ادامه این دیدار رئیس و مدیر اجرایی کمیته بین‌المللی نجات اقدامات صورت گرفته از جانب دولت پاکستان در زمینه امدادرسانی به مردم آسیب دیده از طریق شبکه‌های مختلف تأمین اجتماعی را تحسین برانگیز عنوان نمود.

وی همچنین همکاری پایدار دولت پاکستان در خصوص پناهندگان افغان را نیز مورد تمجید قرار داد و نسبت به همکاری با دولت پاکستان در زمینه امدادرسانی به سیل زدگان اعلام آمادگی نشان داد.

وزیر خزانه داری پاکستان نیز در ادامه از همکاری کمیته بین‌المللی نجات و اقدامات انسان دوستانه برای امدادرسانی به سیل زدگان و بازسازی نقاط آسیب دیده در سیل تمجید نمود.

در این دیدار طارق باجوا دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور دارایی، معاون ویژه وزارت خزانه داری و دیگر مقامات عالی رتبه این وزارت خانه نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1