خبر فوری

 
بی ال ای: طی عملیات در نقاط مختلف بلوچستان 11 نظامی پاکستانی را به هلاکت رساندیم
کد خبر :1685371360

10:22 1403/02/10


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, انفجار بمب کنار جاده ای, بندر گوادر, جیئند بلوچ, سازمان استخبارات نظامی, شهر تربت, شهرستان بولان, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های مبارز مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مدعی قتل 11 نظامی پاکستانی طی عملیات های متعدد در نقاط مختلف ایالت بلوچستان شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های مبارز مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مدعی قتل 11 نظامی پاکستانی طی عملیات های متعدد در نقاط مختلف ایالت بلوچستان شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در تشریح جزئیات این حملات اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما یک خودروی متعلق به ارتش اشغالگر پاکستان را در منطقه پیر اسماعیل شهرستان بولان هدف انفجار بمب کنترل از راه دور قرار دادند که در اثر آن 10 تن از سرنشینان این خودرو کشته شده و خودروی مذکور نیز به صورت کامل منهدم گردید.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما همچنین در یک عملیات دیگر نیروهای گارد ساحلی پاکستان را در منطقه بلوچ وارد شهر گوادر هدف حمله نارنجکی قرار دادند که منجر به زخمی شدن 2 نظامی دشمن گردید.

وی تصریح کرد: فدائیان بلوچ به صورت هم‌زمان دکل مخابراتی متعلق به شرکت یوفون واقع در منطقه سنی شوران از توابع کچی را به آتش کشیده و از کار انداختند.

جیئند بلوچ عنوان داشت: فدائیان بلوچ ما علاوه بر این حوالی غروب یکشنبه دفتر سازمان استخبارات نظامی ارتش پاکستان(MI) در شهر تربت را به وسیله اسلحه نارنجک انداز مورد حمله قرار دادند که در نتیجه آن یک مأمور مستقر در درب ورودی این دفتر در دم به هلاکت رسید و دشمن متحمل خسارات مالی و جانی گردید.

وی در پایان این بیانیه گفت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت تمامی این چهار حمله را بر عهده می‌گیرد و بر عزم خود برای تداوم مبارزه با دشمن تا زمان دستیابی به سرزمین آزاد بلوچ تأکید می‌کند.

ارسال نظر

 
1