خبر فوری

 
 
پذیرش مسئولیت حملات در کویته و قلات توسط گروه ارتش آزادی بخش بلوچ
کد خبر :1683994440

10:38 1402/05/18


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, بلوچستان پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ BLA در بیانیه ای اظهار داشت که فدائیان سازمان سه عملیات مختلف علیه ارتش اشغالگر پاکستان در کویته و قلات ترتیب دادند که درپی آن سه نظامی کشته و 5 تن زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ BLA در بیانیه ای اظهار داشت که فدائیان سازمان سه عملیات مختلف علیه ارتش اشغالگر پاکستان در کویته و قلات ترتیب دادند که درپی آن سه نظامی کشته و 5 تن زخمی شدند.

وی اظهار داشت: نیروهای مامور در دروازه اصلی کمپ ارتش اشغالگر پاکستان در محله زیارت کالونی خیابان سریاب در کویته را با پرتاب نارنجک دستی هدف قرار دادیم که دراثر این حمله دو نیروی دشمن زخمی شدند.

سخنگو در ادامه تصریح داشت که شبه نظامیان سازمان شب 17 مرداد پاسگاه اصلی ارتش اشغالگر پاکستان در منطقه جوبان واقع در قلات را با راکت و دیگر سلاح های سنگین هدف قرار دادند. در این بین یک نیروی دشمن دردم کشته شد درحالیکه دستکم سه نظامی نیز زخمی شدند. برخورد راکت به داخل محوطه پاسگاه، منجر به تشدید تلفات جانی و مالی شد. دشمن شکست خورده، پس از این حمله، در طول شب در جهت های مختلف به سمت مناطق مسکونی خمپاره شلیک کرد.

جیئند بلوچ بیان داشت که حمله دیگر بعدازظهر 17 مرداد درحالی در تقاطع منگچر و جوبان انجام شد که دو نظامی نیروی دشمن سوار بر موتورسیکلت را شبه نظامیان در حمله ای مسلحانه مورد حمله قرار دادند.

به گفته وی، نیروهای دشمن درحال انتقال دارو به پاسگاه واقع در جوبان برای مداوای نیروهای زخمی شده در حمله بودند که با اطلاع رسانی به موقع، آنها را هدف قرار دادیم .

وی تصریح داشت که تا خروج کامل ارتش اشغالگر پاکستان، عملیات های ما جریان خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1