خبر فوری

 
 
کشته شدن دو نظامی پاکستانی در حمله تروریست ها به ایست و بازرسی نیروهای لیویز در مستونگ
کد خبر :1682947602

13:39 1401/12/02


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, ایست و بازرسی, پلیس ایالت بلوچستان, تجزیه طلب, حمله مسلحانه, گروه های مسلح بلوچ, مستونگ, نیروهای امنیتی پاکستان, نیروهای لیویز,

در اثر حمله عناصر ناشناس به مرکز ایست و بازرسی نیروهای لیویز در منطقه مستونگ ایالت بلوچستان پاکستان دو نظامی پاکستانی جان باختند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در اثر حمله عناصر ناشناس به مرکز ایست و بازرسی نیروهای لیویز در منطقه مستونگ ایالت بلوچستان پاکستان دو نظامی پاکستانی جان باختند.

طبق گفته برکت بلوچ دستیار کمیسر شهرستان مستونگ، افراد مسلح ناشناس روز گذشته مرکز ایست و بازرسی نیروهای امنیتی لیویز واقع در جاده کویته به تفتان را هدف قرار دادند که در نتیجه آن دو نظامی لیویز به نام‌های منظور احمد و محمد اسلم جان باختند.

وی افزود: اجساد کشته شدگان به بیمارستان منتقل گردید و نیروهای امنیتی بلافاصله با محاصره منطقه محل وقوع حادثه عملیات جستجو برای شناسایی عاملان این حمله را آغاز کردند.

میر عبدالقدوس بزنجو وزیر ارشد ایالت بلوچستان با محکوم نمودن این حمله مراتب تأسف خود نسبت به جان باختن دو نظامی لیویز در این حمله را ابراز داشت.

لازم به ذکر است گروه‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ همواره نیروهای امنیتی پاکستانی را در نقاط مختلف ایالت بلوچستان هدف حملات مسلحانه قرار می‌دهند، اما تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را بر عهده نگرفته است.

تکمیلی:

داعش خراسان از شاخه های گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام(داعش) در بیانیه ای مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفت.

ارسال نظر

 
1