خبر فوری

 
 
صدور حکم بازداشت رهبران جنبش حفاظت از پشتون توسط دادگاه ویژه ضد تررویسم کراچی
کد خبر :1672957286

16:53 1401/09/02


برچسب ها : جنبش تحفظ پشتون, جنبش حفاظت از پشتون, دادگاه ضد تروریسم کراچی, دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم, محسن داور, منظور پشتین,

دادگاه ویژه ضد تروریسم کراچی حکم بازداشت بی قید و شرط منظور پشتین رهبر جنبش حفاظت از پشتون و محسن داور نماینده پارلمان پاکستان را به اتهام اظهارات ضد حکومتی را صادر کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دادگاه ویژه ضد تروریسم کراچی حکم بازداشت بی قید و شرط منظور پشتین رهبر جنبش حفاظت از پشتون و محسن داور نماینده پارلمان پاکستان را به اتهام اظهارات ضد حکومتی را صادر کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در جلسه دادگاه ویژه که در شعبه مقابله با تروریسم زندان مرکزی کراچی برگزار شد پرونده قضایی با عنوان اظهارات جنجالی ضد حکومتی منظور پشتین و محسن داور مورد بررسی قرار گرفت.

دادگاه پس از بررسی مدارک و شواهد موجود در پرونده حکم بازداشت غیر قابل قید وثیقه منظور پشتین و محسن داور را صادر کرد و به افسر بازپرس نیز دستور داد در جلسه بعدی گزارشی از پیشرفت‌های صورت گرفته از این حکم را ارائه کند، دادگاه جلسه بعدی بررسی این پرونده را به 16 آذرماه موکول کرد.

طبق گفته پلیس متهمان در سال 2018 میلادی به دلیل ایراد سخنان تحریک‌آمیز تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند و پرونده قضایی برای آنان تشکیل گردید.

 

ارسال نظر

 
1