خبر فوری

 
کوهلو: برکناری 14 نیروی لیویز پاکستان به دلیل حمایت از راهپیمایی اعتراضی علیه نسل کشی شهروندان بلوچ
کد خبر :1672432044

10:45 1402/10/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, برکناری, دایره مبارزه با تروریسم, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, سی تی دی, شهروندان بلوچ, نسل کشی, نیروهای لیویز,

14 تن از اعضای نیروهای مسلح لیویز به دلیل حمایت از راهپیمایی اعضای خانواده افراد ربوده شده بلوچ در اعتراض به نسل کشی مردم بلوچ با حکم معاون کمیسر شهرستان کوهلو ایالت بلوچستان برکنار شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| 14 تن از اعضای نیروهای مسلح لیویز به دلیل حمایت از راهپیمایی اعضای خانواده افراد ربوده شده بلوچ در اعتراض به نسل کشی مردم بلوچ با حکم معاون کمیسر شهرستان کوهلو ایالت بلوچستان برکنار شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، معاون کمیسر شهرستان کوهلو طی حکمی با عزل 14 تن از اعضای نیروی لیویز به اتهام نقض قوانین سازمانی و مشارکت در فعالیت های سیاسی، کمیته ای را به سرپرستی دستیار کمیسر برای بررسی این موضوع تشکیل داد.

گفته می‌شود اقدامات تلافی جویانه علیه تمامی کارمندان ادارات دولتی در سراسر بلوچستان که از راهپیمایی طولانی اعضای خانواده افراد ربوده شده بلوچ حمایت نموده‌اند در دست انجام است.

گزارش‌های واصله از شهر تربت مرکز شهرستان کیچ حکایت از آن دارد که 30 تن از کارمندان ادارات دولتی به اتهام حمایت از تحصن و راهپیمایی در اعتراض به قتل بالاچ بلوچ از کار برکنار شده اند.

همچنین علیه تمامی افراد شریک در این راهپیمایی طولانی که از شهر تربت آغاز شد و اکنون در اسلام آباد پایتخت پاکستان در قالب یک تحصن از ده روز گذشته ادامه دارد پرونده قضایی تشکیل شده است.

ارسال نظر

 
1