خبر فوری

 
 
دیدار و گفتگوی سفیر امارات متحده عربی و وزیر خزانه داری پاکستان
کد خبر :1668331574

10:27 1401/09/10


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, حمد عبید الزعابی, سفیر امارات متحده عربی, محمد اسحاق دار, همکاری اقتصادی, وزیر خزانه داری پاکستان,

سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد و وزیر خزانه داری پاکستان روز گذشته در دیدار با یکدیگر در خصوص توسعه همکاری‌های دوجانبه و وضعیت اقتصادی پاکستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد و وزیر خزانه داری پاکستان روز گذشته در دیدار با یکدیگر در خصوص توسعه همکاری‌های دوجانبه و وضعیت اقتصادی پاکستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حماد عبید ابراهیم سالم الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد امروز پنجشنبه با سناتور محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار درباره امور توسعه همکاری‌های اقتصادی دوجانبه به رایزنی پرداختند.

وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار بر اهمیت روابط دیرینه و دوستانه میان اسلام آباد و ابوظبی تأکید ورزید و گفت: روابط با امارات متحده عربی از سطح بالای اهمیت برای ما برخوردار است.

وی در ادامه سفیر امارات متحده عربی را از فرصت‌های گسترده سرمایه گذاری و فضای مناسب کسب و کار در پاکستان آگاه ساخت و گفت: دولت در حال انجام اقداماتی در جهت رشد اقتصاد کشور است.

ارسال نظر

 
1