خبر فوری

 
حملات مختلف سازمان تجزیه طلب جبهه آزادی بخش بلوچستان به نیروهای ارتش پاکستان
کد خبر :1668200647

15:26 1401/09/12


برچسب ها : آر پی جی, ارتش پاکستان, تجزیه طلب, تک تیرانداز, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان پنجگور, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌های جداگانه‌ای مسئولیت حملات مختلف به ارتش پاکستان در شهرستان‌های پنجگور و کیچ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌های جداگانه‌ای مسئولیت حملات مختلف به ارتش پاکستان در شهرستان‌های پنجگور و کیچ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام داشت: فدائیان بلوچ حوالی ساعت 9:30 پنجشنبه شب دهم آذرماه اردوگاه ارتش پاکستان در منطقه ساقی بالگتر شهرستان پنجگور را به وسیله راکت آرپی‌جی هدف قرار دادند.

وی افزود: فدائیان بلوچ همچنین ساعت 10 همان شب پاسگاه‌های ارتش پاکستانی در نقاط کوهستانی بارگ کوه در منطقه شاپک شهرستان کیچ را نیز هدف راکت آرپی‌جی و سلاح‌های سنگین قرار دادند که خسارت‌های مالی و جانی برای نیروهای دشمن را به همراه داشت.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان علاوه بر این در بیانیه جداگانه‌ای که امروز منتشر گردید مسئولیت قتل یک نیروی نظامی ارتش پاکستان در منطقه تمپ را بر عهده گرفت.

وی خاطرنشان کرد: فدائیان ما مورخ 30 نوامبر(9 آذر) یک نیروی مستقر در پاسگاه ارتش دشمن واقع در کاسگانیکور در همزهی منطقه مند شهرستان کیچ را به وسیله اسلحه تک تیرانداز نشانه گرفته و به هلاکت رساندند.

گهرام بلوچ در پایان بر تداوم حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1