خبر فوری

 
زخمی شدن دست کم هشت نظامی در پی حمله انتحاری در پیشاور پاکستان
کد خبر :1667216921

17:09 1402/04/27


برچسب ها : TJP, انفجار انتحاری, پذیرش مسئولیت حمله, پلیس پیشاور, پلیس خیبر پختون خوا, پیشاور, تحریک جهاد پاکستان, حمله انتحاری, خودروی نظامی ارتش پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان,

در اثر حمله انتحاری در منطقه حیات آباد پیشاور تاکنون دست کم هشت نظامی زخمی شدند و احتمال افزایش شمار تلفات این حادثه وجود دارد. تکمیلی: گروه تروریستی تحریک جهاد پاکستان مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.


پیشاور: به گزارش راز نیوز| در اثر حمله انتحاری در منطقه حیات آباد پیشاور تاکنون دست کم هشت نظامی زخمی شدند و احتمال افزایش شمار تلفات این حادثه وجود دارد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دقایقی قبل انفجاری مهیب در نزدیکی خودروی حامل نیروهای امنیتی در منطقه حیات آباد شهر پیشاور به وقوع پیوست که تاکنون هشت زخمی برجای گذاشته است.

به گفته منابع وابسته به پلیس، این انفجار از نوع حمله انتحاری بوده و عامل انتحاری با نزدیک کردن خود به خودروی حامل نیروهای امنیتی جلیقه انفجاری را منفجر کرد، در نتیجه این حمله تروریستی هشت تن از سرنشینان خودروی مذکور زخمی شدند که توسط تیم‌های امدادرسانی به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند.

بلافاصله پس از این حادثه پلیس، تیم خنثی سازی بمب و دیگر نهادهای امنیتی پس از این انفجار در محل حادثه حضور یافته و تمام منطقه را تحت محاصره درآورده و عملیات جستجو برای شناسایی و دستگیری عاملان احتمالی این حمله را آغاز کردند.

تکمیلی:

گروه تروریستی تحریک جهاد پاکستان در بیانیه ای مسئولیت این عملیات تروریستی را برعهده گرفت.

ملا محمد قاسم سخنگوی تحریک جهاد پاکستان در بیانیه خود اظهار داشت که غیرت الله مجاهد انتحاری ما یک کامیون نیروی سپاه مرزیFC را مورد حمله قرار داد که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از 12 تن شده است.

وی تصریح داشت که جنگ ما با هیئت حاکمه و سیستم پاکستان تا زمان دستیابی به هدف اصلی که این کشور بر مبنای آن یعنی لااله الاالله محمد رسول الله تشکیل شده است، ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1