خبر فوری

 
پاکستان خواستار ایفای نقش فوری سازمان ملل متحد در توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین شد
کد خبر :1666826226

19:16 1402/07/26


برچسب ها : آنتونیو گوترش, ابتکار کمربند و جاده, اسرائیل, انوار الحق کاکر, پاکستان و سازمان ملل متحد, دبیرکل سازمان ملل متحد, دولت موقت, رژیم صهیونیستی, سازمان ملل متحد, مردم فلسطین, مسئله فلسطین, نخست وزیر پاکستان,

انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان در حاشیه سومین نشست بین المللی ابتکار کمربند و جاده در پکن با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد به گفتگو و رایزنی در خصوص حملات مداوم اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه پرداخت.


 

پکن: به گزارش راز نیوز | انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان در حاشیه سومین نشست بین المللی ابتکار کمربند و جاده در پکن با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد به گفتگو و رایزنی در خصوص جنایات جنگی اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه پرداخت.

در این گفتگو، هر دو طرف موضوعات مختلف از جمله تحولات منطقه ای و جهانی را محور بحث خود قرار دادند.

در همین حال، انوار الحق کاکر در ابتدای گفتگو با آنتونیو گوترش، حمله رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به بیمارستان غزه و شهادت 500 فلسطینی در یک روز را یک عمل غیرانسانی و نقض جدی و فاحش حقوق بشر توصیف کرد.

وی حملات و جنایات مداوم اسرائیل علیه فلسطینیان بی گناه را به شدت محکوم کرد و خواستار آتش بس فوری و همچنین ارسال کمک های بشر دوستانه به قربانیان شد.

در پایان نیز، نخست وزیر موقت پاکستان از سازمان ملل متحد و جامعه جهانی خواست فورا نقش خود را در توقف فوری نسل کشی و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی ایفا کنند.

ارسال نظر

 
1