خبر فوری

 
 
سرپرست کراچی: کراچی یکی از شهرهای ساحلی مهم در آسیای جنوبی است
کد خبر :1666627597

12:46 1402/07/25


برچسب ها : پاکستان و آلمان, روابط دوجانبه, سرپرست کراچی, سرمایه گذاری, سرکنسول آلمان, کراچی,

وکیل مرتضی وهاب سرپرست کلانشهر کراچی در دیدار با دکتر رودیگر لوتز سرکنسول آلمان در ایالت سند، گفت: کراچی شهر بندری کلیدی در آسیای جنوبی است .


کراچی: به گزارش راز نیوز| دکتر رودیگر لوتز سرکنسول آلمان در ایالت سند با وکیل مرتضی وهاب سرپرست کلانشهر کراچی در ساختمان شهرداری دیدار کرد.

به گفته گزارش، در این بین طرفین پیرامون امور مورد علاقه مشترک تبادل نظر کردند.

سرپرست کراچی با بیان اینکه ظرفیت زیاد همکاری در بخش های مختلف میان دو کشور پاکستان و آلمان وجود دارد، گفت: آلمان در زمینه ارائه تسهیلات شهری و توسعه تکنولوژی رشد قابل توجهی داشته است. در کراچی نیز درحال بهبودی زیرساخت های اساسی هستیم.

وی ادامه داد، ظرفیت جذاب سرمایه گذاری در کراچی برای سرمایه گذاران آلمانی وجود دارد، و تسهیلات عالی به شرکت ها و سرمایه گذاران آلمانی در کراچی ارائه خواهیم کرد. روابط میان دو کشور در آینده بیش از پیش مستحکم تر خواهند شد و روابط دوجانبه افزایش خواهد یافت. کراچی شهر بندری کلیدی در آسیای جنوبی است جاییکه دو بندر وجود دارند و به دلیل فرودگاه بین المللی، این شهر ساحلی به مرکز مهم فعالیت های صنعتی و بازرگانی تبدیل شده است. مناطق صنعتی بسیاری نیز در کراچی ایجاد شده است که در آن تعداد زیادی کارخانه وجود دارد و هزاران نفر در آنها مشغول هستند. شهرداری کلانشهر کراچی اقداماتی را برای توسعه مناطق صنعتی از جمله ساخت و ساز راه و کارهای دیگر انجام می دهد.

ارسال نظر

 
1