خبر فوری

 
 
دیدار نماینده دائم پاکستان در سازمان همکاری اسلامی با دبیرکل این سازمان در جده
کد خبر :1656311748

12:18 1402/01/22


برچسب ها : پاکستان و سازمان همکاری اسلامی, جده, حسین ابراهیم طه, دبیر کل سازمان همکاری اسلامی, عربستان سعودی, نماینده دائم پاکستان در سازمان همکاری اسلامی,

نماینده دائم پاکستان در سازمان همکاری اسلامی روز گذشته با دبیرکل این سازمان در شهر جده عربستان سعودی به دیدار و رایزنی پرداخت.


جده: به گزارش راز نیوز| نماینده دائم پاکستان در سازمان همکاری اسلامی روز گذشته با دبیرکل این سازمان در شهر جده عربستان سعودی به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سید محمد فؤاد شیر نماینده دائم جمهوری اسلامی پاکستان در سازمان همکاری اسلامی(OIC) روز دوشنبه با حضور در مقر سازمان همکاری اسلامی در جده با حسین ابراهیم طه دبیرکل این سازمان دیدار نمود.

نماینده دائم پاکستان در سازمان او آی سی در این دیدار ایام ماه مبارک رمضان و نیز برگزاری موفقیت آمیز چهل و نهمین نشست شورای وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی در موریتانی را به حسین ابراهیم طه تبریک گفت.

وی در ادامه این دیدار نگرانی‌های پاکستان در خصوص وضعیت مسلمانان هند به ویژه اهالی منطقه جامو و کشمیر تحت کنترل این کشور، حوادث اسلام هراسی و نیز اوضاع فلسطین را مطرح نمود.

نماینده دائم پاکستان همچنین بر لزوم اجرای فوری قطعنامه‌های تصویب شده در سازمان همکاری اسلامی تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1