خبر فوری

 
چراغ سبز آمریکا به حملات هوایی ارتش پاکستان علیه عناصر تی تی پی در منطقه
کد خبر :1654672039

12:28 1403/04/20


برچسب ها : ارتش پاکستان, افغانستان, پنتاگون, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, حملات هوایی, سخنگوی پنتاگون, سخنگوی وزارت دفاع آمریکا, مبارزه با تروریسم, وزارت دفاع آمریکا,

مرکز فرماندهی وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا (پنتاگون) گفته است که حملات هوایی به پایگاه‌های گروه تروریستی تحریک طالبان (TTP) یک موضوع داخلی پاکستان است.


ویرجینیا: به گزارش راز نیوز | مرکز فرماندهی وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا (پنتاگون) گفته است که حملات هوایی به پایگاه‌های گروه تروریستی تحریک طالبان (TTP) یک موضوع داخلی پاکستان است.

پاتریک رایدر سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در گفتگو با رسانه ها در پاسخ به سوالی در مورد ادامه حملات پاکستان به گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان گفت: من قصد ندارم وارد تصمیمات داخلی پاکستان شوم، همانطور که می دانید در مورد تروریسم نگرانی هایی در سراسر منطقه وجود دارد، اما این به تصمیمات حاکمیتی پاکستان در مورد چگونگی محافظت از مرزهای خود و نحوه رسیدگی به امنیت در داخل کشور مربوط می شود.

وی خطاب به رسانه ها بیان کرد: پاسخ این سوال نزد پاکستانیان است و بایستی از طریق مقامات پاکستانی به دنبال پاسخ این سؤال باشید.

پاتریک رایدر افزود: ما با پاکستان در مبارزه با تروریسم رابطه دیرینه ای داریم، باید در مورد اینکه پاکستان به دنبال چه نوع حمایتی از ایالات متحده آمریکا است، بحث و گفتگو شود.

او در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ما به گفتگوهای خود با پاکستان در زمینه مبارزه با تروریسم ادامه خواهیم داد و راه هایی را که می توانیم برای جلوگیری از تروریسم منطقه ای با یکدیگر همکاری کنیم، بررسی خواهیم کرد.

تنش بین پاکستان و افغانستان در ماه گذشته به اوج خود رسید، زمانی که پاکستان حملات هوایی را علیه تحریک طالبان پاکستان (TTP) در افغانستان انجام داد و دو روز پس از کشته شدن هفت سرباز پاکستانی در حملات عناصر تروریستی در ایالت خیبر پختون خوا، ارتش پاکستان چندین مخفیگاه گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان (TTP) را در داخل افغانستان هدف قرار داد.

 

 

ارسال نظر

 
1