خبر فوری

 
 
شرکت پاکستان در جلسه هیئت امنای مرکز آمادگی در برابر بلایای آسیایی
کد خبر :1654541289

14:42 1403/05/08


برچسب ها : بانکوک, پاکستان و تایلند, رئیس اداره ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان, سپهبد انعام حیدر ملک, مرکز آمادگی در برابر بلایای آسیایی,

هیئتی از اداره ملی مدیریت بلایای طبیعی (NDMA) به رهبری سپهبد انعام حیدر ملک در پنجمین جلسه هیئت امنای مرکز آمادگی در برابر بلایای آسیایی (ADPC) شرکت کرد.


بانکوک: به گزارش راز نیوز | هیئتی از اداره ملی مدیریت بلایای طبیعی (NDMA) به رهبری سپهبد انعام حیدر ملک در پنجمین جلسه هیئت امنای مرکز آمادگی در برابر بلایای آسیایی (ADPC) شرکت کرد.

در بیانیه مطبوعاتی که روز شنبه منتشر شد، آمده است: هدف از این تلاش مشترک، افزایش ظرفیت واکنش به بلایا در سراسر منطقه است.

سپهبد انعام حیدر ملک رئیس اداره ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان همچنین از مرکز آموزشی توسعه و امداد در بلایای طبیعی تایلند بازدید کرد.

این تبادل نظرها به اشتراک گذاری دانش و ظرفیت سازی در مدیریت بلایا و تلاش های امدادی کمک می کند.

در طی این بازدید، رئیس NDMA تلاش های انجام شده در پاکستان را در خصوص اقدامات پیشگیرانه برجسته کرد و توضیح داد که چگونه می توان این اقدامات را در تایلند با توجه به مشخصات ریسک آنها اجرا کرد.

سپهبد حیدر ملک بیان کرد: پاکستان علاقه مند به یادگیری از پروتکل های پیش از اقدام تایلند و همچنین شناسایی مناطق مورد علاقه متقابل NDMA با اندیشکده موسسه ملی مدیریت بلایا (NIDM) خواهد بود.

وی در مورد موقعیت پاکستان به عنوان رئیس گروه بین المللی مشاوره جستجو و نجات در آسیا_اقیانوسیه برای سال 2024 سخنانی را مطرح کرد.

او از پاکستان و تایلند خواست تا با کمک کنندگان و مؤسسات مالی برای تأمین منابع برای پروژه‌های تاب‌آوری آب و هوا با یکدیگر همکاری کنند.

برای تقویت تلاش‌های مشترک، آنها تمرین‌های شبیه‌سازی مشترک را پیشنهاد کردند که به‌طور خاص برای تیم‌های جستجو و نجات طراحی شده‌اند.

مقامات عالی دو کشور برای تقویت تلاش‌های مشترک، تمرین‌های شبیه‌سازی مشترک را پیشنهاد کردند که به‌طور خاص برای تیم‌های جستجو و نجات طراحی شده‌اند.

 

 

ارسال نظر

 
1