خبر فوری

 
 
تقدیم دعوتنامه رهبری امارات توسط سفیر این کشور در اسلام آباد به نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1653753614

11:52 1402/01/25


برچسب ها : پاکستان و امارات, پاکستان و امارات متحده عربی, حمد عبید الزعابی, روابط دوجانبه, سفیر امارات متحده عربی, شهباز شریف, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

حمد عبید الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد روز گذشته (24 فروردین) با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و دعوتنامه شرکت در کاپ28 از سوی رهبری امارات را تقدیم وی کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| حمد عبید الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد روز گذشته (24 فروردین) با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و دعوتنامه شرکت در کاپ28 از سوی رهبری امارات را تقدیم وی کرد.

براساس گزارش دفتر نخست وزیری پاکستان، شهباز شریف از رهبری امارات تشکر کرد. وی همچنین فعالیت های امدادی و همکاری رهبری امارات پس از سیل ویرانگر در پاکستان را نیز مورد قدردانی قرار داد.

وی در ادامه عملکرد امارات در مقابله با تغییرات اقلیمی را ستود و ابراز امیدواری کرد که برگزاری کاپ28 به میزبانی امارات نتایج خوبی برای کشورهایی چون پاکستان که بیشتر با خطرات تغییرات آب و هوایی مواجه می شوند، داشته باشد. وی با یادآوری سفر موفق رئیس امارات در ژانویه سال جاری به پاکستان، بر تبدیل روابط برادرانه به مناسبات اقتصادی سودمند که عزم راسخ رهبری دو کشور پاکستان-امارات می باشد، تاکید کرد. امارات خانه 1.7 میلیون نفر پاکستانی است که درحال ایفای نقش مهم در رشد، رفاه و توسعه اقتصادی کشور همسایه هستند.

ارسال نظر

 
1