خبر فوری

 
دیدار و گفتگوی نماینده مجلس عوام بریتانیا با اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان
کد خبر :1653424716

16:48 1401/10/03


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و انگلیس, پاکستان و بریتانیا, عضو مجلس عوام انگلیس, مجلس عوام بریتانیا, محمد اسحاق دار, وزیر خزانه داری پاکستان,

وزیر دارایی و درآمد دولت فدرال پاکستان در دیدار با نماینده مجلس عوام بریتانیا بر اهمیت روابط دوستانه و همکاری‌ها میان پاکستان و بریتانیا تأکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر دارایی و درآمد دولت فدرال پاکستان در دیدار با نماینده مجلس عوام بریتانیا بر اهمیت روابط دوستانه و همکاری‌ها میان پاکستان و بریتانیا تأکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، خالد محمود نماینده پاکستانی الاصل مجلس عوام بریتانیا امروز بعد از ظهر با سناتور محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری دولت فدرال پاکستان دیدار و رایزنی نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه دوستانه میان پاکستان و بریتانیا و موضوعات منطقه‌ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار سطح روابط دوستانه میان دو کشور را رضایت بخش عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد همکاری‌های موجود میان دو کشور در آینده بیش از پیش تقویت و مستحکم گردد.

خالد محمود نماینده مجلس عوام بریتانیا نیز در دیدار با وزیر دارایی پاکستان بر عهده گرفتن این منصب را به اسحاق دار تبریک گفت و مراتب تأثر و همبستگی خود نسبت به خسارت‌های مالی و جانی در سیل اخیر پاکستان را ابراز داشت.

ارسال نظر

 
1