خبر فوری

 
 
ربودن 5 شهروند بلوچ از جمله سه دانشجو از مناطق مختلف بلوچستان توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی
کد خبر :1653033605

15:40 1401/11/01


برچسب ها : ایالت بلوچستان, دانشجویان بلوچ, ربودن, ربودن افراد, ربودن افراد بلوچ, شهرستان سبی, شهرستان قلات, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

به تازگی نهادهای امنیتی پاکستان 5 شهروند بلوچ را از مناطق مختلف کویته، سبی و قلات ایالت بلوچستان ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | به تازگی نهادهای امنیتی پاکستان 5 شهروند بلوچ را از مناطق مختلف کویته، سبی و قلات ایالت بلوچستان ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

بر اساس جزئیات، 3 دانشجوی بلوچ به نام کیا فرزند محمد اشرف و عاطف فرزند محمد فضل ساکن شهرستان مشکی و شیرخان فرزند سومار ساکن بخش ناگ راغی در تاریخ 29 دی ماه (19 ژانویه) توسط نهادهای امنیتی پاکستان از شهر کویته ایالت بلوچستان دستگیر و در مکان های نامعلومی بازداشت شدند.

از سوی دیگر، سازمان های اطلاعاتی و امنیتی پاکستان فردی را به نام شاندار فرزند دلاور از منطقه بختیار آباد شهرستان سبی و فرد دیگری به نام نصرالله فرزند حاجی حضور بخش مینگل را در حضور فرزندانش از منطقه منگچر شهرستان قلات دستگیر و بازداشت نمودند.

شایان ذکر است، ربودن افراد در بلوچستان سال هاست بی وقفه ادامه دارد و اکثریت ربوده شدگان، جوانان بلوچ هستند همچنین گروه صدای افراد ربوده شده بلوچ بیش از یک دهه است که در حال اعتراض به اینگونه فعالیت ها علیه انسانیت در بلوچستان است.

ارسال نظر

 
1