خبر فوری

 
ترویج هماهنگی بین ادیان و حفاظت از اماکن مقدس محور رایزنی وزرای امور مذهبی پاکستان و سریلانکا
کد خبر :1652770492

11:18 1403/03/10


برچسب ها : پاکستان و سریلانکا, چودری سالک حسین, روابط دو جانبه, روابط دوجانبه, وزیر امور مذهبی پاکستان,

ویکرامانییک وزیر امور مذهبی و فرهنگ سریلانکا با چودری سالک حسین وزیر امور مذهبی، هماهنگی بین ادیان و پاکستانی های مقیم خارج دیدار کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| ویکرامانییک وزیر امور مذهبی و فرهنگ سریلانکا با چودری سالک حسین وزیر امور مذهبی، هماهنگی بین ادیان و پاکستانی های مقیم خارج دیدار کرد.

به گزارش وزارت امور مذهبی پاکستان: چودری سالک حسین در این نشست با بیان اینکه تمامی ادیان درس همبستگی، صلح و اخوت را می دهند و ضروری است این آموزش ترویج یابد، گفت: فرهنگ ، هنر و ساختار گاندارا در پاکستان محافظت می شود. پاکستان در حال مراقبت از بسیاری از مکانهای مقدس سیک ها و سایر ادیان در حسن ابدال است.

چودری سالک حسین در ادامه، گفت: پاکستان به دانشجویان سریلانکایی در بخش های پزشکی و مذهبی آموزش حرفه ای ارائه خواهد کرد و همچنین در حال افزایش بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان سریلانکایی نیز هستیم. وی از تشکیل یک گروه تکنیکی برای ترویج هماهنگی بین ادیان خبر داد.

ویکرامانییک وزیر امور مذهبی سریلانکا، در این بین خاطر نشان کرد که سریلانکا هم از مکان های مقدس هندو ها، سیک ها و جوامع مسلمان حفاظت می کند.

ارسال نظر

 
1