خبر فوری

 
 
تأکید نخست وزیر پاکستان بر اهمیت مناسبات دوستانه میان اسلام آباد و واشنگتن
کد خبر :1652573337

16:26 1401/12/13


برچسب ها : اسلام آباد, سردار مسعود خان, سفیر پاکستان در آمریکا, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, واشنگتن,

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در جریان دیدار با سفیر این کشور در واشنگتن بر اهمیت مناسبات دوستانه دوجانبه میان پاکستان و آمریکا تأکید کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در جریان دیدار با سفیر این کشور در واشنگتن بر اهمیت مناسبات دوستانه دوجانبه میان پاکستان و آمریکا تأکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سردار مسعود خان سفیر پاکستان در واشنگتن که به پاکستان بازگشته است بعد از ظهر امروز با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در لاهور دیدار کرد.

نخست وزیر پاکستان در این دیدار با تأکید بر جایگاه روابط مبتنی بر منافع مشترک دوجانبه میان پاکستان و آمریکا به ویژه همکاری‌های تجاری عنوان داشت: تحکیم روابط دو طرفه و همه جانبه با آمریکا و ارتقای بیش از پیش همکاری‌ها میان دو کشور در زمینه‌های تجاری، فناوری اطلاعات، کشاورزی و صنعت از اولویت‌های نخست دولت پاکستان است.

وی در ادامه این دیدار به سفیر پاکستان دستور داد تمامی اقدامات لازم برای طرح و استفاده از تمامی پتانسیل‌های موجود در بخش‌های مختلف جهت جذب و تقویت بیشتر سرمایه گذاری شرکت‌های آمریکایی در پاکستان به کار گرفته شود.

نخست وزیر پاکستان همچنین خواستار شناسایی مسائل پیش روی سرمایه گذاران آمریکایی شد تا دولت با انجام اقدامات به هنگام و مؤثر در جهت بهبود و ارتقای حجم تجارت دوجانبه شد.

وی خاطرنشان کرد: دولت در حال انجام اقداماتی در جهت تسهیل در قوانین و ضوابط مربوط به واردات و صادرات بر اساس اولویت‌ها است.

سردار مسعود خان سفیر پاکستان در واشنگتن نیز گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد سفارت پاکستان در آمریکا را به نخست وزیر ارائه داد.

ارسال نظر

 
1