خبر فوری

 
 
دیدار و گفتگوی هیئت عالی رتبه آذربایجانی با خواجه سعد رفیق وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان
کد خبر :1652211033

13:13 1402/04/28


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آذربایجان, خواجه سعد رفیق, وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان,

مقامات پاکستان و آذربایجان در دیدار روز سه شنبه خود پیرامون مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و باکو به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مقامات پاکستان و آذربایجان در دیدار روز سه شنبه خود پیرامون مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و باکو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، هیئت عالی رتبه آذربایجانی به سرپرستی رشاد نبی اف وزیر توسعه دیجیتال و حمل نقل این کشور روز سه شنبه با خواجه سعد رفیق وزیر راه آهن و هوانوردی دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.

در این دیدار که خضر فرهادوف سفیر آذربایجان در اسلام آباد و دیگر مقامات عالی رتبه دو کشور نیز حضور داشتند، پیرامون توسعه همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه حمل و نقل و راه‌سازی بحث و گفتگو صورت گرفت.

وزرای دو کشور در این دیدار نسبت به توسعه خطوط پروازی مستقیم میان دو کشور توافق نموده و در خصوص امکان اتصال دو کشور از طریق کریدور ریلی شمال به جنوب به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه این دیدار وزیر توسعه دیجیتال و حمل و نقل جمهوری آذربایجان از دولت و ملت پاکستان برای حمایت از باکو در جنگ با ارمنستان تقدیر نمود.

خواجه سعد رفیق وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان نیز از حمایت‌های آذربایجان از موضع پاکستان در قبال مسئله کشمیر تمجید کرد.

ارسال نظر

 
1