خبر فوری

 
 
آزادی هفت تن از شهروندان بلوچ از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :1651881820

13:50 1403/03/19


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, ارتش پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

هفت تن از شهروندان ربوده شده بلوچ از شهرستان کیچ ایالت بلوچستان، از بند سازمان های اطلاعاتی پاکستان آزاد و به منزل خود بازگشتند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| هفت تن از شهروندان ربوده شده بلوچ از شهرستان کیچ ایالت بلوچستان، از بند سازمان های اطلاعاتی پاکستان آزاد و به منزل خود بازگشتند.

طبق جزئیات منتشر شده، داوود عبدالوهاب که به همراه یکی از اقوام خود به نام شهزاد عبید از منطقه نوانو واقع در بخش زامران به دست نیروهای امنیتی پاکستان ربوده شده بود، شب گذشته آزاد شد، با این حال شهزاد عبید همچنان در بند سازمان های اطلاعاتی پاکستان به سر می برد.

همچنین 4 تن از اعضای یک خانواده اهل منطقه دنه بازار منطقه آبسر کولواهی نیز که توسط نیروهای امنیتی پاکستان مورد بازداشت قرار گرفته بودند پس از گذشت نزدیک به یک ماه از زندان آزاد و به خانه های خود بازگشتند.

اسامی این افراد به این شرح اعلام شده است: وسیم حسن، اعجاز شیران، صالح طارق و امتیاز اقبال.

لازم به ذکر است این افراد مورخه 17 مه سال جاری(28 اردیبهشت) از خانه های خود واقع در شهرستان کیچ دستگیر شده بودند.

علاوه بر این یک فرد دیگر بلوچ به نام عبدالباسط فرزند عبدالواحد که 13ژوئن سال 2021 میلادی به دست سرویس های امنیتی پاکستان ربوده شده بود، 17 خرداد ماه سال جاری پس از تحمل نزدیک 2 سال اسارت از زندان های مخوف سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد و به منزل خود بازگشت.

همچنین حیات بلوچ فرد ربوده شده به دست نیروهای امنیتی پاکستان از منطقه آبسر شهر تربت نیز روز جمعه 18 خرداد پس از گذشت نزدیک به یک ماه آزاد گشت، وی 11 مه سال جاری مصادف با 22 اردیبهشت ماه از منزل خود به دست دایره مبارزه با تروریسم ربوده شده بود.

ارسال نظر

 
1