خبر فوری

 
 
تأکید مسعود خان بر تقویت مناسبات اقتصادی و گسترش روابط مردمی میان دو کشور
کد خبر :1649389659

16:59 1402/05/21


برچسب ها : روابط اقتصادی, سردار مسعود خان, سفارت پاکستان, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در آمریکا, واشنگتن,

سفیر پاکستان در واشنگتن در دیدار با عضو شورای شهر هرندن بر لزوم تقویت مناسبات اقتصادی و گسترش روابط میان ملت‌های پاکستان و آمریکا تأکید کرد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| سفیر پاکستان در واشنگتن در دیدار با عضو شورای شهر هرندن بر لزوم تقویت مناسبات اقتصادی و گسترش روابط میان ملت‌های پاکستان و آمریکا تأکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرکار خانم نائله عالم عضو شورای شهر هرندن روز جمعه با حضور در سفارت پاکستان در واشنگتن با سردار مسعود خان سفیر پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

سردار مسعود خان سفیر پاکستان در این دیدار بر لزوم تقویت بیشتر مناسبات و مشارکت اقتصادی میان پاکستان و آمریکا و توسعه روابط میان ملت‌های دو کشور تأکید کرد.

وی گفت: جامعه پاکستانی مقیم آمریکا می‌توانند نقش بزرگی در ارتقای روابط میان پاکستان و آمریکا و نزدیک‌تر شدن بیشتر دو کشور ایفا نمایند.

در ادامه این دیدار سرکار خانم نائله عالم پیشنهاد برگزاری جشن استقلال پاکستان در شهر هرندن ایالت ویرجینیا را ارائه داد.

سفیر پاکستان در پاسخ به این پیشنهاد خانم نائله عالم ضمن تبریک به وی در این زمینه اظهار داشت: این اقدام به تقویت بیشتر روابط پاکستان و آمریکا و نیز آگاهی بخشی در خصوص پاکستان در سطوح پایین و مردمی کمک خواهد نمود.

وی از خدمات خانم نائله عالم برای جامعه شهروندان پاکستانی مقیم آمریکا تمجید نمود و گفت: تلاش‌ها در جهت ایجاد تفاهم بیشتر در زمینه ارزش‌های مشترک میان پاکستان و آمریکا باید تداوم داشته باشد.

وی از تلاش‌ها و زحمات خانم نائله عالم تمجید و موفقیت‌های کسب شده در این زمینه را به ایشان تبریک گفت و آن را بیانگر عمق محبت و وطن دوستی وی خواند.

ارسال نظر

 
1