خبر فوری

 
 
دستگیری سه تن از اعضای گروه تجزیه طلب جبهه آزادی بخش بلوچستان از شهر کراچی
کد خبر :1639336867

11:18 1401/10/22


برچسب ها : پلیس کراچی, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, دستگیری تروریست ها, گروه های مسلح بلوچ, ملی گرایان بلوچ, کراچی,

پلیس کراچی از دستگیری سه تن از اعضای وابسته به گروه تجزیه طلب مسلح بلوچ به نام جبهه آزادی بخش بلوچستان طی عملیاتی در منطقه شهرک اتحاد کراچی خبر داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| پلیس کراچی از دستگیری سه تن از اعضای وابسته به گروه تجزیه طلب مسلح بلوچ به نام جبهه آزادی بخش بلوچستان طی عملیاتی در منطقه شهرک اتحاد کراچی خبر داد.

فدا حسین جانوری رئیس پلیس منطقه کیماری شهر کراچی در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: سه تروریست وابسته به جبهه آزادی بخش بلوچستان به نام‌های عدنان، شهزاد و یاسر از شهرک اتحاد دستگیر شدند.

وی افزود: پس از حضور نیروهای پلیس در مخفیگاه این تروریست‌ها آنان اقدام به تیراندازی نمودند که باعث آغاز درگیری میان طرفین شد، در جریان این درگیری یکی از تروریست‌ها دچار جراحت شد. این تروریست‌ها که در اقدامات مختلف تروریستی در کشور نقش دارند، از خارج از کشور مدیریت و کنترل می‌شدند.

به گفته رئیس پلیس افراد دستگیر شده پیش از این در یک حمله به نیروهای امنیتی در بلوچستان مشارکت داشتند که منجر به کشته شدن سه نظامی شد. این افراد همچنین چند روز قبل نیروهای پلیس را در شهرک بلدیه کراچی هدف قرار داده بودند که در نتیجه آن یک نیروی پلیس به نام حنیف به شدت زخمی شد.

رئیس پلیس منطقه کیماری خاطرنشان کرد: این افراد به صورت مداوم در انجام اقدامات تبهکارانه و جرایم خیابانی مشارکت داشته‌اند و دارای دو گروه جداگانه شناسایی و عملیات هستند. این افراد 31 مارس 2022(11 فروردین 1401) در یک اقدام تبهکارانه در پمپ بنزین واقع در جاده رود حَب مبلغ 800 هزار روپیه به همراه چند دستگاه تلفن همراه و دیگر وسایل گران‌بها را به سرقت بردند.

وی گفت: این افراد همچنین 24 دسامبر 2022(3 دی ماه 1401) طی عملیاتی در پل منطقه مواچ گوت شهر کراچی دو نفر به نام‌های فرید احمد و محمد فرحان را به ضرب گلوله زخمی کردند.

ارسال نظر

 
1