خبر فوری

 
بی ال اف: در حمله جهاو دو نیروی دشمن را به هلاکت رساندیم
کد خبر :1638288922

09:51 1402/11/04


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جهاو, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف در بیانیه‌ای از حمله به ارتش پاکستان در منطقه جهاو شهرستان آواران خبر و کشته شدن دو نظامی پاکستانی در نتیجه این حمله خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف در بیانیه‌ای از حمله به ارتش پاکستان در منطقه جهاو شهرستان آواران خبر و کشته شدن دو نظامی پاکستانی در نتیجه این حمله خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 6:30 شامگاه روز دوشنبه پاسگاه نگهبانی اردوگاه ارتش اشغالگر پاکستان واقع در بخش جهاو شهرستان آواران را به وسیله سلاح‌های جدید و خودکار هدف قرار دادند، در این حمله که تا چندین ساعت به طول انجامید دو تن از نظامیان دشمن کشته شده و یک تن دیگر نیز دچار جراحت شد. در جریان این حمله یک پهپاد دشمن نیز هدف قرار گرفت.

وی تصریح کرد: آرمان‌ها، همت و عشق به وطن فدائیان بلوچ باعث نابودی دستگاه‌های چندین میلیاردی حاکمیت پاکستان و پیروزی در عرصه جنگ روانی و جسمی علیه نیروهای اشغالگر شده است. دشمن با اعمال خشم خود علیه مردم عادی شکست واضح خود را بیان می‌کند، آن روز دور نیست که حاکمیت پس از شکست کامل، ناچار به خروج از بلوچستان گردد.

وی گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و تا زمان آزادی کامل بلوچستان، تمامی منافع و مواضع حاکمیت و ارتش اشغالگر پاکستان در اهداف ما قرار خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1