خبر فوری

 
کشف اجساد 5 فرد ربوده شده به دست سازمان تروریستی جیش العدل از منطقه دالبندین پاکستان
کد خبر :1637630198

11:37 1403/05/28


برچسب ها : بلوچستان, جیش العدل, دالبندین, گروه تروریستی جیش العدل, گروه تروریستی جیش العدل (جیش الظلم), کشف جسد,

روز جمعه 26 مرداد 5 جسد افراد به قتل رسیده از منطقه دالبندین بلوچستان پاکستان درحالیکه به تیرهای برق آویزان شده بودند، کشف شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| روز جمعه 26 مرداد 5 جسد افراد به قتل رسیده از منطقه دالبندین بلوچستان پاکستان درحالیکه به تیرهای برق آویزان شده بودند، کشف شدند.

پلیس محلی این اجساد را از دالبندین در حدود 340 کیلومتری از شهرستان کویته مرکز ایالت بلوچستان و نزدیکی مرز ایران و افغانستان، کشف کرد. نیروی پلیس با بیان اینکه تحقیقات در این زمینه آغاز شده است، اظهار کرد که اجساد برای کالبد شکافی به بیمارستان محلی منتقل شده اند.

یک مقام محلی به نام عتیق شاهوانی اظهار داشت که پزشکان علت مرگ این 5 نفر را اصابت گلوله های متعدد از ناحیه قفسه سینه اعلام کرده اند.

روز شنبه پس از شناسایی هویت این اجساد، گفته شد که اجساد متعلق به افرادی به نام های روزی خان، رحمت الله، سمیع الله، آغا ولی و سردار ولی از اهالی منطقه لشکرگاه ولایت هلمند افغانستان می باشد که از نیروهای امنیتی دولت سابق افغانستان می باشند.

 

گفته می شود که این اجساد متعلق به افرادی است که چندی پیش گروه تروریستی جیش العدل برای انتقام گیری قتل فرمانده خود،  با انتشار بیانیه و کلیپ هایی مدعی شده بود افرادی را به جرم همکاری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دستگیر کرده است.

ارسال نظر

 
1