خبر فوری

 
سفیر ایتالیا در صدر هیئتی با وزرا و فرماندار ایالت سند دیدار کرد
کد خبر :1637172158

11:05 1403/02/16


برچسب ها : پاکستان و ایتالیا, روابط دو جانبه, روابط دوجانبه, سفیر ایتالیا, فرماندار ایالت سند, وزیر فرهنگ سند, کامران تیسوری,

آرمیلیان ماریلینا سفیر ایتالیا روز شنبه به همراه هیئتی از جمله دینیلو سرکنسول ایتالیا در ایالت سند، با وزرا و فرماندار ایالت سند دیدار های جداگانه انجام داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| آرمیلیان ماریلینا سفیر ایتالیا روز شنبه به همراه هیئتی از جمله دینیلو سرکنسول ایتالیا در ایالت سند، با سید ذوالفقار علی شاه وزیر فرهنگ، گردشگری و آثار باستانی، سید سردار علی شاه وزیر آموزش دولت محلی و محمد کامران خان تیسوری فرماندار ایالت، دیدار کرد.

در این بین خالد چاچر معاون وزیر فرهنگ و گردشگری، عبد الفتاح شیخ معاون آثار باستانی و دیگر مقامات مربوطه حضور داشتند.

هیئت ایتالیایی در معیت وزرای ایالت سند از قبرستان باستانی چوکندی بازدید کرد.

سید ذوالفقار علی شاه ضمن آگاه کردن هیئت ایتالیایی از هویت تاریخی این قبرستان، خاطر نشان کرد که وزارت فرهنگ و گردشگری ضمن حفظ آثار باستانی در حال ایجاد فضایی مناسب برای گردشگران است که این امر افزایش تعداد گردشگران و بازدید کنندگان از آثار باستانی این ایالت را به همراه داشته است.

سفیر ایتالیا ضمن ابراز خرسندی خود برای بازدید از قبرستان تاریخی چوکندی، اظهار کرد: ایالت سند از نظر تاریخی اهمیت منحصر به فرد و چشمگیری دارد.

سفیر ایتالیا در ادامه با محمد کامران تیسوری در ساختمان فرمانداری ایالت سند دیدار کرد که در این نشست امور مرتبط با تجارت و سرمایه گذاری مورد تبادل نظر قرار گرفتند.

فرماندار ایالت سند انتصاب خانم آرمیلیان ماریلینا به عنوان سفیر جدید ایتالیا در پاکستان را تبریک گفت و افزود: مناسبات میان دو کشور با گذر زمان در حال مستحکم تر شدن می باشند.

وی در ادامه متعهد شد که هرگونه تسهیلات ممکن برای سرمایه گذاران ایتالیایی را فراهم خواهد آورد.

ارسال نظر

 
1