خبر فوری

 
بازداشت 4 شهروند بلوچ به دست نیروهای امنیتی ارتش پاکستان
کد خبر :1636453125

11:01 1403/05/05


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان آواران, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان 4 تن از شهروندان بلوچ را از شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان دستگیر و ناپدید نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان 4 تن از شهروندان بلوچ را از شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان دستگیر و ناپدید نمودند.

طبق جزئیات اعلام شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی چندین عملیات در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان چهار تن از شهروندان بلوچ به نام های صهیب لانگو فرزند محمد دین لانگو، وقاص فرزند محمد بخش، نثار احمد و امجد بلوچ را ربودند.

به گفته منابع آگاه، صهیب لانگو از منطقه کلی اسماعیل و وقاص نیز از خیابان هده منو جان توسط نیروهای امنیتی پاکستانی ربوده شده اند.

همچنین امجد بلوچ نیز روز یکشنبه مورخه 21 ژوئیه(31 تیر) از منطقه پی تی سی ال واقع در میدان جی پی او شهر کویته بازداشت شده است. نثار احمد نیز 22 ژوئیه(1 مرداد) از سوی نیروهای پاکستانی تحت بازداشت قرار گرفته است.

از سوی دیگر اطلاعات واصله از شهرستان آواران ایالت بلوچستان حکایت از آن دارد که 2 جوان بلوچ که یک سال قبل توسط نیروهای امنیتی پاکستانی از منطقه پیراندر لوپ شهرستان آواران ربوده شده بودند آزاد و به منزل خود بازگشتند.

یکی از این افراد به نام دیدگ فرزند موسی 7 نوامبر سال 2023 میلادی(16 آبان 1402) و دیگری به نام اختر فرزند صاحب داد نیز 29 نوامبر 2023(8 آذر 1402) به دست نیروهای پاکستانی ربوده شده بودند.

ارسال نظر

 
1