خبر فوری

 
 
شکار 4 عنصر تروریستی از جمله سرکرده آنها به دست نیروهای امنیتی پاکستان در وزیرستان شمالی
کد خبر :1636191971

14:06 1402/08/28


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ایالت خیبر پختون خوا, تحت تعقیب, تروریست تحت تعقیب, سرکرده, عناصر تروریستی, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت, هلاکت تروریست ها, وزیرستان شمالی,

چهار عنصر تروریستی از جمله فرمانده آنها در پی آغاز عملیات نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان در شهرستان وزیرستان شمالی، به هلاکت رسیدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | چهار عنصر تروریستی از جمله فرمانده آنها در پی آغاز عملیات نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان در شهرستان وزیرستان شمالی، به هلاکت رسیدند.

به گفته روابط عمومی ارتش، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان طی عملیاتی در منطقه خیصور شهرستان وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا، 4 تن از اشرار از جمله ابراهیم موسی سرکرده تحت تعقیب عناصر تروریستی را به هلاکت رساندند.

نیروهای امنیتی پاکستان پس از ردیابی مخفیگاه عناصر تروریستی عملیات خود را آغاز نموده و ابراهیم موسی سرکرده عناصر تروریستی که به شدت تحت تعقیب سازمان های مجری قانون بود را شکار کردند.

تروریست های کشته شده همچنین در چندین اقدام تروریستی دست داشتند و از آنها مقادیر قابل توجهی اسلحه، مواد منفجر و مهمات کشف و ضبط گردید

روابط عمومی ارتش پاکستان در پایان بیانیه خود خاطر نشان کرد: نیروهای امنیتی پاکستان مصمم هستند تا بلای تروریسم را از این کشور ریشه کن کنند و همچنین عملیات پاکسازی برای از بین بردن سایر تروریست ها در منطقه ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1