خبر فوری

 
 
رایزنی مقامات پاکستان و عربستان سعودی درباره امور دوجانبه و تحولات منطقه‌ای
کد خبر :1636191737

09:41 1402/09/01


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عربستان سعودی, سفیر عربستان سعودی, سناتور سرفراز بگتی, فلسطین, نواف بن سعید المالکی, وزیر کشور پاکستان,

سفیر عربستان سعودی و وزیر کشور پاکستان در دیدار روز گذشته خود پیرامون ابعاد مختلف روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای جهان اسلام به ویژه مسئله فلسطین به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر عربستان سعودی و وزیر کشور پاکستان در دیدار روز گذشته خود پیرامون ابعاد مختلف روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای جهان اسلام به ویژه مسئله فلسطین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد روز گذشته(سه شنبه) با سرفراز احمد بگتی وزیر کشور دولت موقت پاکستان در منزل وی دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون موانع موجود در مسیر سرمایه گذاری عربستان سعودی در پاکستان و رفع این موانع بحث و گفتگو نمودند.

وزیر کشور پاکستان در این دیدار ابراز داشت: پاکستان هرگونه تسهیلات لازم برای حضور سرمایه گذاران عربستانی در کشور خود را فراهم خواهد نمود.

مقامات دو کشور در بخش دیگری از این دیدار در خصوص تحولات منطقه‌ای جهان اسلام به ویژه مسئله فلسطین نیز به گفتگو پرداخته و بر لزوم توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه غزه و نقض گسترده قوانین بین‌المللی و حقوق بشر توسط رژیم غاصب اسرائیل تأکید کردند.

وزیر کشور پاکستان در ادامه این دیدار به طرح مسائل پیش روی شهروندان پاکستانی مقیم عربستان پرداخت و گفت: حضور شمار زیادی از شهروندان پاکستانی در عربستان سعودی به توسعه اقتصادی دو کشور کمک می‌کند، مردم پاکستان ارادت ویژه‌ای به خادمین حرمین شریفین دارند.

سرفراز بگتی همچنین از تلاش‌های سفیر عربستان سعودی در تقویت بیش از پیش روابط دوجانبه میان دو کشور برادر و دوست تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1