خبر فوری

 
سفر راجنات سینگ وزیر دفاع هند به مالزی و دیدار با مقامات سیاسی و نظامی این کشور
کد خبر :1636123018

16:44 1402/04/19


برچسب ها : دیدار, راجنات سینگ, گفتگو, مالزی, نخست وزیر مالزی, هند و مالزی, وزارت دفاع مالزی, وزیر امور خارجه مالزی, وزیر دفاع هند, کوالالامپور,

راجنات سینگ وزیر دفاع هند طی سفر به کوالا لامپور با مقامات سیاسی و نظامی مالزی به گفتگو و رایزنی پرداخت.


 

کوالا لامپور: به گزارش راز نیوز | راجنات سینگ وزیر دفاع هند طی سفر به کوالا لامپور با مقامات سیاسی و نظامی مالزی به گفتگو و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات، راجنات سینگ وزیر دفاع هند روز گذشته 18 تیرماه (9 ژوئیه) دهلی نو را به مقصد کوالا لامپور ترک کرد و با وزیر دفاع، نخست وزیر و وزیر امور خارجه مالزی دیدار و گفتگو کرد.

وی در دیدار با محمد حاجی حسن وزیر دفاع مالزی موضوعات و مسائل مختلفی از جمله گسترش تعامل دفاعی و نقشه راه چهارمین دهه از همکاری های دفاعی میان هند و مالزی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

راجنات سینگ در ادامه سفر خود به کوالا لامپور با انور ابراهیم نخست وزیر مالزی دیدار و در خصوص مسائل منطقه ای و جهانی همچنین گسترش روابط و همکاری دفاعی میان دو کشور رایزنی و تبادل نظر کرد.

وی همچنین در ادامه دیدارهای خود، با زبری بن عبدالقادر وزیر امور خارجه مالزی به بررسی طیف گسترده ای از موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله توسعه مشارکت استراتژیک میان هند و مالزی پرداخت.

ارسال نظر

 
1