خبر فوری

 
 
دیدار وزیر برنامه ریزی و توسعه فدرال پاکستان با وزیر خزانه‌داری کویت در ابوظبی
کد خبر :1635301524

10:03 1401/11/26


برچسب ها : ابوظبی, احسن اقبال, پاکستان و کویت, روابط اقتصادی, نیروی کار, وزیر برنامه ریزی و توسعه فدرال پاکستان, وزیر خزانه داری کویت,

وزیر برنامه ریزی و توسعه فدرال پاکستان روز گذشته در امارات متحده عربی با وزیر خزانه‌داری کویت دیدار و گفت‌وگو کرد.


ابوظبی: به گزارش راز نیوز| وزیر برنامه ریزی و توسعه فدرال پاکستان روز گذشته در امارات متحده عربی با وزیر خزانه‌داری کویت دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس جزئیات اعلام شده، دکتر احسن اقبال وزیر برنامه ریزی و توسعه فدرال پاکستان که با هدف شرکت در یک نشست بین‌المللی در ابوظبی امارات متحده عربی حضور دارد، روز گذشته در حاشیه این نشست با عبدالوهاب الرشید وزیر خزانه‌داری کویت به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و کویت و نیز افزایش سطح دسترسی محصولات و نیروی کار پاکستان به بازار کویت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزیر برنامه ریزی پاکستان در این دیدار با اشاره به روابط مستحکم میان دو کشور ابراز داشت: همکاری‌های اقتصادی میان پاکستان و کویت به ویژه در زمینه سرمایه‌گذاری و انرژی باید بیش از پیش تقویت و گسترش یابد.

وی وزیر خزانه داری کویت را از طرح‌های آغاز شده تحت پروژه کریدور مشترک اقتصادی چین پاکستان موسوم به سی پک آگاه ساخت و گزارشی از پیشرفت‌های صورت گرفته در عرصه انرژی پاکستان طی یک دهه گذشته را به وی ارائه داد.

عبدالوهاب الرشید وزیر خزانه داری کویت نیز در این دیدار از نقش نیروی کار پاکستانی در توسعه اجتماعی-اقتصادی کویت تمجید نمود و سطح روابط مستحکم موجود میان دو کشور در زمینه‌های فرهنگی، مذهبی و اقتصادی را رضایت بخش عنوان نمود.

دو طرف در ادامه این دیدار بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های گسترده موجود در جهت توسعه همکاری اقتصادی میان دو کشور تأکید و نسبت برگزاری نشست‌های مرتبط جهت اجرایی نمودن تمامی توافقات صورت گرفته در جهت ارتقای همکاری‌های اقتصادی توافق نمودند.

ارسال نظر

 
1