خبر فوری

 
ارتش آزادی بخش بلوچ: مسئولیت قتل دو نظامی پاکستانی و یک جاسوس را بر عهده می گیریم
کد خبر :1634385513

11:02 1402/09/15


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, بلیده, پاسگاه ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جاسوس ارتش, جیئند بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ به نام ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت قتل دو نظامی پاکستانی و یک عنصر وابسته به ارتش پاکستان طی 3 عملیات جداگانه را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ به نام ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت قتل دو نظامی پاکستانی و یک عنصر وابسته به ارتش پاکستان طی 3 عملیات جداگانه را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما شب گذشته پاسگاه‌های ارتش پاکستان واقع در منطقه الندور بخش بلیده را به وسیله نارنجک انداز و دیگر سلاح‌های سنگین هدف قرار دادند که در نتیجه آن دست کم 4 نظامی ارتش دشمن زخمی شده و خسارات مالی به آنان وارد آمد.

وی گفت: هم‌زمان یک تیم دیگر از فدائیان بلوچ ما پاسگاه‌های ارتش پاکستان در منطقه گِلی بخش بلیده را نیز با استفاده از سلاح‌های سنگین و نارنجک انداز نشانه گرفتند که منجر به کشته شدن دو نظامی پاکستانی و زخمی شدن 2 تن دیگر شد.

سخنگوی بی ال ای تصریح کرد: فدائیان بلوچ ما همچنین در یک عملیات جداگانه یک عنصر وابسته به ارتش پاکستان به نام شعب فرزند محمد نور را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازجویی‌های صورت گرفته از این جاسوس دشمن مشخص گردید وی در ناپدید شدن اجباری دو نفر به دست ارتش دشمن و یورش ارتش به خانه ها مشارکت داشته است و اخیراً نیز به دستور دشمن در حال جاسوسی دو نفر دیگر بود.

جیئند بلوچ گفت: شعیب به شبکه جاسوسی اعجاز احمد که سال گذشته در قلات به هلاکت رسید وابسته بود، شعیب پس از اعتراف به جرایم خود توسط دادگاه ملی بلوچ به سزای مرگ محکوم گردید که فدائیان بی ال ای با اجرای آن شب گذشته طی عملیاتی در ناحیه گرگینه منطقه گزگ شهرستان قلات این جاسوس را به هلاکت رساندند.

وی در پایان اظهار داشت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این 3 حمله را برعهده می‌گیرد، حملات ما علیه ارتش پاکستان و تمامی شرکای آن تا زمان دستیابی به سرزمین آزاد تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1