خبر فوری

 
آزادی یکی از افراد ربوده شده شیعه
کد خبر :1634250905

11:50 1402/04/01


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده شیعه, آژانس های اطلاعاتی, افراد مفقود شده, ربایش, سازمان های امنیتی, شیعه, شیعیان پاکستان,

یکی از افراد ربوده شده شیعه به دست نهاد های امنیتی پاکستان که هفته گذشته تحت پرونده ساختگی و به اتهامات واهی تحویل زندان مرکزی کراچی شده بود، آزاد شده است.


گلگت بلتستان: به گزارش راز نیوز| یکی از افراد ربوده شده شیعه به دست نهاد های امنیتی پاکستان که هفته گذشته تحویل زندان مرکزی کراچی شده بود، مورخه 20ژوئن-30 خرداد آزاد شده و به خانه خود بازگشته است.

براساس گزارش، تاجدار علی جوان شیعه اهل گلگت بلتستان پاکستان که یک ونیم ماه قبل از کلانشهر کراچی به همراه تعدادی از دیگر شیعیان توسط آژانس های اطلاعاتی پاکستان دستگیر شده بود، هفته گذشته تحت پرونده ساختگی و اتهامات دروغین تحویل زندان مرکزی کراچی شد و اکنون آزاد شده است.

ناگفته نماند که نهادهای امنیتی پاکستان شیعیان پاکستان را با اقداماتی از قبیل ربایش و تشکیل پرونده هایی به اتهامات واهی، سعی در سرکوب این جامعه مذهبی دارند.

ناگفته نماند که باوجود اعتراضات شدید دادگاه ها و سازمان های حقوق بشری پاکستان به این اقدامات و غیرقانونی خواندن آن، خواستار آزادی هرچه سریعتر افراد ربوده شده می شوند، اما به دلیل قدرت حاکمیت نظامی در این کشور، نهادهای امنیتی از پذیرش قانون سرباززده و به فعالیت های خود با بی اعتنایی هرچه تمام تر نسبت به اظهارات دادگاه ها و سازمان های حقوق بشری، ادامه می دهند.

 

بخوانید: آزادی سه تن از شیعیان ربوده شده از اسارت آژانس های اطلاعاتی پاکستان و انتقال به زندان

ربوده شدن 15 جوان شیعه طی دو ماه گذشته از کراچی

ارسال نظر

 
1