خبر فوری

 
حملات جبهه آزادی بخش بلوچستان در تربت و مشکه
کد خبر :1633597076

14:14 1403/08/05


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاسگاه ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهر تربت, شهرستان آواران, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, مشکه, نیروهای امنیتی پاکستان,

سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به بی ال اف از انجام حملاتی علیه نیروهای پاکستانی در تربت و مشکه خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به بی ال اف از انجام حملاتی علیه نیروهای پاکستانی در تربت و مشکه خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای در این باره اظهار داشت: مبارزان سازمان حوالی ساعت 9 پنجشنبه شب 24 اکتبر(3 آبان) نیروهای پاکستانی مستقر در پاسگاه را در حین بازرسی مردم بی گناه در حوالی منطقه دو کرم آبسر شهر تربت هدف حمله نارنجکی قرار دادند که در نتیجه آن 2 نظامی دشمن دچار جراحات شدیدی شدند.

وی افزود: مبارزان و بخش اطلاعاتی سازمان ما تمامی تحرکات نیروهای دشمن را به خوبی تحت رصد دارند و توانایی ضربه زدن به دشمن در هر منطقه ای را دارا هستند. بی ال اف به عنوان یک سازمان ملی هرگونه اهانت و تحقیر مردم خود را برنخواهد تابید و بر عزم خود برای شکست دشمن با همراهی دشمن ایستاده است.

سخنگوی بی ال اف تصریح کرد: در یک حمله دیگر مبارزان بلوچ ما حوالی ساعت 11 صبح روز جمعه 25 اکتبر با استفاده از اسلحه تک تیرانداز نیروهای مستقر در ایست و بازرسی منطقه اوگار از توابع بخش مشکه شهرستان آواران را هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن یک نظامی دشمن گردید.

وی گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این 2 حمله را بر عهده می گیرد و تا زمان خروج کامل نیروهای اشغالگر، نیروهای دشمن و تاسیسات آنها مورد هدف قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

 
1