خبر فوری

 
 
حمله تروریست‌های تحریک طالبان پاکستان به کلانتری پلیس در دیره اسماعیل خان
کد خبر :1633466884

11:47 1401/10/20


برچسب ها : تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, حمله مسلحانه, درگیری مسلحانه, دیره اسماعیل خان, محمد خراسانی, مرکز پلیس, کلانتری,

تروریست‌های تحریک طالبان پاکستان روز گذشته یک کلانتری پلیس واقع در شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا را هدف حمله قرار دادند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| تروریست‌های تحریک طالبان پاکستان روز گذشته یک کلانتری پلیس واقع در شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا را هدف حمله قرار دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، تروریست‌ها شب گذشته به کلانتری پلیس در منطقه یارک شهرستان دیره اسماعیل خان یورش بردند و با نیروهای مستقر در این کلانتری به درگیری پرداختند، در جریان این درگیری که 40 الی 50 دقیقه به طول انجامید تروریست‌ها با استفاده از انواع مختلف سلاح شامل اسلحه کلاشینکف، اسلحه تک تیرانداز و آرپی‌جی کلانتری پلیس را هدف قرار دادند.

با اقدام به هنگام نیروهای پلیس و مقاومت آنان در مقابل تروریست‌ها تمامی مهاجمان از محل گریختند.

در حالی که مقامات پلیس اعلام کرده‌اند این حمله هیچ تلفات جانی به همراه نداشته است، اما تحریک طالبان پاکستان در بیانیه‌ای ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله مدعی کشته شدن یک نیروی پلیس و زخمی شدن یک تن دیگر در این حمله شد.

به دنبال وقوع این حمله تروریستی وضعیت آماده باش در تمامی مراکز پلیس در سطح شهرستان اعلام شده است.

ارسال نظر

 
1