خبر فوری

 
 

وین: به گزارش راز نیوز | رئیس کمیسیون انرژی اتمی پاکستان در اتریش با گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به گفتگو و رایزنی پرداخت.

دکتر راجا علی رضا انور رئیس کمیسیون انرژی اتمی پاکستان در حاشیه نشست افتتاحیه شصت و هشتمین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین پایتخت کشور اتریش با رافائل ماریانو گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار و گفتگو کرد.

گروسی از تخصص و تجربه پاکستان در زمینه هسته ای قدردانی کرد و پاکستان را به عنوان شریک آژانس بین المللی انرژی اتمی برای ارتقای فناوری هسته ای برای اهداف صلح آمیز در سراسر جهان معرفی کرد.

دکتر رضا انور ضمن تاکید بر نقش ضروری کمیسیون انرژی اتمی پاکستان در دستیابی به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد، بر تعهد کشورش به اشتراک گذاشتن تخصص با کشورهای عضو آژانس بین المللی انرژی اتمی در زمینه درمان سرطان تحت ابتکار پرتوهای امید تاکید نمود.

در پایان نیز رافائل ماریانو گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی، ویرایش سوم کتابچه کمیسیون انرژی اتمی پاکستان "اتم ها برای توسعه پایدار" را منتشر کرد، این کتابچه کاربرد علم و فناوری هسته ای در پاکستان را در رابطه با 11 مورد از 17 مورد اهداف توسعه پایدار سازمان ملل نشان می دهد.

ارسال نظر

 
1