خبر فوری

 
 
سفیر پاکستان در آمریکا: مشتاق افزایش روابط تجاری و مردمی با ایالت تگزاس هستیم
کد خبر :1633333736

12:07 1402/03/18


برچسب ها : ایالت تگزاس, پاکستان و آمریکا, تجارت, خواهر خواندگی, روابط دوجانبه, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در آمریکا, مسعود خان,

مسعود خان سفیر پاکستان در آمریکا طی دیدار با سلمان بهوجانی عضو منتخب مجلس ایالت تگزاس ، گفت : توافق درجه خواهر خواندگی میان ایالت تگزاس و ایالت پاکستانی، در زمینه گسترش روابط مردمی و بهره مندی از پتانسیل موجود در تجارت دوطرفه، کمک خواهد کرد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| مسعود خان سفیر پاکستان در آمریکا طی دیدار با سلمان بهوجانی عضو منتخب مجلس ایالت تگزاس ، گفت : توافق درجه خواهر خواندگی میان ایالت تگزاس و ایالت پاکستانی، در زمینه گسترش روابط مردمی و بهره مندی از پتانسیل موجود در تجارت دوطرفه، کمک خواهد کرد.

وی افزود: فناوری، گاز و سایر بخش ها پایه محکمی برای ایجاد روابط تجاری قوی و نزدیک تر کردن مردم، برای ما فرهم می کنند.

سلمان بهوجانی طی گفتگو در رابطه با اولویت های خود، بیان داشت که ادغام جوامع مختلف از اولویت های وی می باشد. وی با بیان اینکه تمامی مسلمانان و پاکستانی های مقیم تگزاس را حوزه انتخابیه خود می داند و متمرکز بر ترویج محبت و همدلی میان آنها می باشد، گفت: ما باید مردم را برای اهداف بزرگ و خدمت به بشریت، متحد کنیم.

مسعود خان سفیر پاکستان با ابراز خرسندی از افزایش تعداد نمایندگان پاکستانی-آمریکایی در سطوح ایالتی و فدرال گفت که نمایندگان منتخب می توانند نقش مهمی در تشویق آمریکایی های پاکستانی-آمریکایی برای سرمایه گذاری در پاکستان ایفا کنند. همچنین آنها می توانند دانشجویان پاکستانی را برای بازدید از آمریکا تسهیل کنند تا بتوانند از تخصص آمریکایی در زمینه های پیشرفته بیاموزند.

مسعود خان گفت که جامعه یک سرمایه بزرگ است که می تواند نقش مهمی را نه تنها در ارتقای حسن نیت بین دو کشور، بلکه در افزایش تجارت و سرمایه گذاری ایفا کند.

سفیر پاکستان طی صحبت در رابطه با توافق احتمالی خواهر خواندگی با تگزاس، از خدمات فاروق مغل نماینده ایالت در رابطه با روابط خواهر خواندگی میان ایالت سند و جورجیا قدردانی کرد.

سلمان بهوجانی بیان داشت که با هدف تقویت تجارت و سرمایه گذاری میان پاکستان و ایالت تگزاس، هیئتی متشکل از قانونگذاران، مدیران شرکت ها، مسئولان اتاق های بازرگانی و صنایع را به پاکستان خواهد آورد. وی همچنین افزود: این تیم ها را برای گردش و نشان دادن مناطق شمالی پاکستان به عنوان بی نظیرترین نقاط گردشگری هم خواهد برد.

ارسال نظر

 
1