خبر فوری

 
سخن گفتن علیه ارتش و افسران نظامی ممنوع، تصویب قرارداد با اکثریت آراء در مجلس سنای پاکستان
کد خبر :1632747358

11:25 1402/10/12


برچسب ها : PPP, ارتش پاکستان, پاکستان, تصویب قطعنامه, حزب مردمی پاکستان, مجلس سنای پاکستان, نیروهای مسلح پاکستان,

مجلس سنای پاکستان روز گذشته دوشنبه 11 دی به اتفاق آراء قطعنامه ای را برای مجازات افرادی که تبلیغ منفی علیه ارتش و افسران نظامی پاکستان انجام می دهند، تصویب کرد .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مجلس سنای پاکستان روز گذشته دوشنبه 11 دی به اتفاق آراء قطعنامه ای را برای مجازات افرادی که تبلیغ منفی علیه ارتش و افسران نظامی پاکستان انجام می دهند، تصویب کرد .  

سناتور بهرامند خان تنگی از حزب مردمی پاکستان PPP این قرارداد را در مجلس ارائه و این موضع را اتخاذ کرد که باید افرادی که علیه ارتش و نیروهای مسلح تبلیغات منفی و بدخواهانه انجام می دهند، به اشد مجازات محکوم شوند، در فضای مجازی، تبلیغات بدخواهانه ای علیه ارتش پاکستان درحال انجام است. در ادامه این قرارداد ضمن برجسته سازی فداکاری های نیروهای مسلح و دیگر نهادهای امنیتی در مبارزه با تروریسم و حفاظت از مرزها، گفته شد که ارتش و دیگر نهادهای مستحکم امری ضروری و اجتناب ناپذیر برای دفاع از کشور باتوجه به کشور همسایه دشمن می باشد.

در این قطعنامه آمده است که سنا به دولت توصیه می کند اقدامات لازم را برای مجازات افرادی که در تبلیغات منفی و بدخواهانه علیه ارتش پاکستان و سایر سازمان های امنیتی دست دارند، از جمله 10 سال رد صلاحیت از مشاغل دولتی را انجام دهد.

وی در ادامه اظهارات خود ضمن رد کردن حجم بالای افراد ربوده شده من جمله زنان و کودکان به دست نیروهای امنیتی پاکستان در یورش های مختلف به مناطق متعدد، اظهار داشت که امروزه ده ها میلیون نفر از جمله دانشجویان، سیاستمداران، زنان و کودکان در بلوچستان سکونت دارند آنها میهن پرست هستند، آنها را چرا کسی مفقود نکرده است؟

ارسال نظر

 
1