خبر فوری

 
 
کریستین هاوکینز به عنوان سرکنسول جدید آمریکا در لاهور آغاز به کار کرد
کد خبر :162546794

17:13 1402/06/03


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, سرکنسول آمریکا, لاهور, کنسولگری آمریکا,

سرکنسول تازه منصوب شده آمریکا در شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب پاکستان امروز جمعه به صورت رسمی مسئولیت خود را در این سمت آغاز کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| سرکنسول تازه منصوب شده آمریکا در شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب پاکستان امروز جمعه به صورت رسمی مسئولیت خود را در این سمت آغاز کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرکار خانم کریستین کی هاوکینز که به عنوان سرکنسول جدید آمریکا در لاهور منصوب شده است فعالیت‌های رسمی خود در این سمت را از امروز جمعه آغاز نمود، بدین ترتیب وی سی و چهارمین سرکنسول در سرکنسولگری آمریکا در شهر لاهور به شما خواهد رفت.

گفتنی است سرکار خانم کریستین کی هاوکینز اهل ایالت ویرجینیای آمریکا دارای مدرک کارشناسی روابط خارجی و اقتصادی از دانشگاه ویرجینیا است، وی دارای مهارت کامل در تکلم زبان روسی است و در زمینه زبان‌های اوکراین و فرانسه نیز مطالعاتی داشته است.

 وی اخیراً به عنوان هماهنگ کننده کمک‌های اقتصادی و توسعه در سفارت آمریکا در اسلام آباد خدمت کرده است، او در طول دوره کاری خود بر تلاش‌های مربوط به برنامه ریزی و اجرای برنامه کمک‌های غیرنظامی ایالات متحده در پاکستان نظارت داشت.

وی از افسران ارشد وزارت خارجه آمریکا بوده و علاوه بر فعالیت به عنوان افسر ارشد میز جورجیا در دفتر امور اروپا و اوراسیا در کشورهایی مختلفی همچون اوکراین، روسیه و جامائیکا خدمت کرده است.

ارسال نظر

 
1