خبر فوری

 
 
دیدار هیئت عالی رتبه شرکت بین المللی اتصالات امارات متحده عربی با اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان
کد خبر :1622296127

11:17 1401/09/30


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و امارات متحده عربی, شرکت مخابرات امارات متحده عربی, محمد اسحاق دار, مدیرعامل شرکت هلدینگ بین المللی و اتصالات امارات, وزیر خزانه داری پاکستان,

هیئت عالی رتبه شرکت مخابرات امارات متحده عربی موسوم به شرکت بین‌المللی الاتصالات به سرپرستی میخائیل گرچوک مدیر اجرایی این شرکت روز گذشته با محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| هیئت عالی رتبه شرکت مخابرات امارات متحده عربی موسوم به شرکت بین‌المللی الاتصالات به سرپرستی میخائیل گرچوک مدیر اجرایی این شرکت روز گذشته با محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.

محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان با خوشامدگویی به هیئت عالی رتبه شرکت اتصالات امارات متحده عربی طی سخنانی بر اهمیت روابط با این کشور تأکید کرد و گفت: امارات متحده عربی یکی از بزرگ‌ترین شرکای اقتصادی پاکستان به شمار می‌رود و ما برای روابط خود با این کشور اهمیت زیادی قائل هستیم.

وی با اشاره به دیدارهای اخیر خود با مقامات شرکت اتصالات در جریان سفر به ابوظبی و دبی بر لزوم حل مابقی مسائل موجود میان شرکت اتصالات و کمیسیون خصوصی سازی و پیشبرد رایزنی‌ها در جهت ارائه راهکار سودمند تأکید نمود.

وزیر خزانه داری پاکستان در ادامه به تشریح ظرفیت‌های موجود در پاکستان برای سرمایه گذاری خارجی به ویژه در بخش‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات پرداخت و گفت: دولت فضای مناسب و تسهیلات لازم برای ترغیب سرمایه گذاران خارجی جهت حضور و مشارکت در بخش‌های مختلف را فراهم کرده است.

میخائیل گرچوک مدیر اجرایی شرکت اتصالات امارات متحده عربی نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت شرکت و نیز سرمایه‌گذاری‌های آینده این شرکت در پاکستان را ارائه داد و نسبت به سرمایه گذاری در بخش‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام آمادگی نشان داد.

عبدالرحیم النوریانی مدیر اجرایی شرکت اتصالات در پاکستان، حاتم بمطرب مدیر اجرایی شرکت مخابرات پاکستان(PTCL) و شرکت اپراتور تلفن همراه یوفون و نیز کمال شاهدی رئیس راهبردی شرکت اتصالات امارات متحده عربی از جمله اعضای هیئت اماراتی بودند که در این نشست حضور داشتند.

دکتر عایشه غوث پاشا وزیر مشاور دولت پاکستان، طارق باجوا و طارق محمود پاشا دستیاران ویژه نخست وزیر و دیگر مقامات عالی رتبه پاکستان نیز در این نشست حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1