خبر فوری

 
"ترکیه از طریق روابط مردمی به دنبال مستحکم تر کردن مناسبات خود با پاکستان است"
کد خبر :1621706845

11:28 1403/03/06


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, روابط دو جانبه, روابط دوجانبه, سرکنسول ترکیه, سفیر ترکیه, فرماندار ایالت سند, مهمت باچاجی, کامران تیسوری, کراچی,

مهمت باچاجی سفیر ترکیه در دیدار با فرماندار ایالت سند، گفت: ترکیه از طریق روابط مردمی به دنبال مستحکم تر کردن مناسبات خود با پاکستان است.


کراچی: به گزارش راز نیوز| کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند روز شنبه از مهمت باچاجی سفیر ترکیه در دفتر خود استقبال کرد.

روز گذشته سفیر ترکیه به همراه جمال سانگو سرکنسول این کشور در ایالت سند با محمد کامران خان تیسوری در ساختمان فرمانداری دیدار کرد که در این نشست مولفه های روابط اقتصادی پاکستان و ترکیه، بهداشت، آموزش و همکاری در بخش های انرژی، فرصت های سرمایه گذاری در ایالت سند و امور مورد علاقه مشترک مورد رایزنی قرار گرفتند.

فرماندار سند با بیان اینکه روابط دوکشور بر پایه اعتماد متقابل، ارزش های مشترک و مذهبی استوار هستند، اظهار کرد: پاکستان همواره برای روابط صمیمانه خود با ترکیه ارزش قائل است و سرمایه گذاران ترکیه ای می توانند با سرمایه گذاری در محیط مساعد ایالت به ویژه شهر کراچی حداکثر بهره را ببرند.

وی ادامه داد که تبادل هیأت های تجاری و فرهنگی موجب نزدیک تر شدن دو کشور برادر به یکدیگر می شود.

مهمت باچاجی سفیر ترکیه با برجسته سازی اهمیت مناسبات با پاکستان، خاطر نشان کرد که ترکیه از طریق روابط مردمی به دنبال مستحکم تر کردن مناسبات فی‌مابین است.

ارسال نظر

 
1